نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی ولز و یکی از محتمل ترین گزینه های سرمربی گری تیم ملی انگلستان به این شغل پاسخ منفی داده است.

کریس کولمن صراحتا احتمال مربی گری در تیم ملی انگلستان را رد کرد

سام آلاردایس به تازگی از سرمربی‌گری تیم ملی انگلستان استعفا داد و تنها ۶۷ روز را در سمت سرمربی تیم ملی گذراند.

کریس کولمن که ولز را به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ رساند، در صحبتی بسیار صریح احتمال مربی گری در تیم ملی انگلیس را رد کرده است.

جواب من یک نه چاق است

به نظرم سرمربی انگلستان باید محلی باشد نه مردی از آنسوی دریاها. می‌دانم که سرمربی‌گری در ولز چه معنی‌ای می‌دهد اما اگر از کشور دیگری باشی هرگز ارزش نمایندگی این کشور را نمی‌دانی. قطعا مردی ولزی به این پست نمی رسد حداقل من نه! آن ها باید به داشته هایشان بنگرند و در انگلستان مربی های محلی خوبی هستند و به همین دلیل آن ها باید به کشور خود بنگرند.

خیلی از سام ناامید شدم همین هفته قبل بود که با او در پاریس بودم تا در کنفرانس مربی‌ها شرکت کنم. او را مدت زیادی است که می‌شناسم و می‌دانستم که خیلی به دنبال این شغل بود. او به شغلش افتخار می‌کرد و حالا دلم برای او می‌سوزد زیرا او شغلش را بر اثر اتفاقات بیرون از زمین از دست داد. او به شدت مشتاق این شغل بود و به نظرم می‌توانستم از پس این کار بر بیاید. سام می‌دانست که چگونه باید برنده بازی ها شود و می‌توانست این را در مقدماتی جام جهانی نشان دهد. سام حالا ویران شده است او اشتباه کرد و به نظرم به اشتباهش اذعان کرده است و این شرم‌آور است او فقط گارد خود را پایین آورد و کارش را از دست داد. ناامیدی بزرگی است.

امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانی سرت را بچرخانی کار او حماقت بود. شرم‌آور است که به جایی بروی که در آن جا کسی به دنبال خراب کردن توست.

با جایگاه ما باید همیشه مراقب باشیم هرگاه تنها پنج دقیقه گارد خودت را پایین بیاوری فردی آماده است تا از تو فیلم برداری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی