نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد دوران کابوس وار ابتدای فصل برای استقلال به پایان رسیده باشد. آبی پوشان با نتایج هفته های اخیر در مرز ایستگاه مدعیان لیگ قرار گرفته اند.

استقلال تنها یک گام تا ایستگاه مدعیان

به گزارش خبرورزشی، دو پیروزی پیاپی روحیه آبی پوشان را تا حد زیادی بالا برده و امروز در خانه مقابل سایپا، هواداران استقلال در انتظار سومین پیروزی هستند. نتیجه ای که می تواند استقلال را تا جایگاه چهارم جدول پیش ببرد.

 استقلال در حال حاضر با 10 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال از آرامش اینروزهای تیمش آگاه است و به خوبی می داند 3 امتیاز دیدار امروز، استقلال را وارد محدوده مدعیان لیگ خواهد کرد.

حریف امروز استقلال وضعیت خیلی خوبی ندارد. سایپا که سال ها دیدارهایش با استقلال و پرسپولیس حکم دربی های کوچک پایتخت را داشته، این فصل هنوز نتایج خوبی کسب نکرده است.

در فاز تهاجمی سایپا مهره های هجومی سرشنانی مانند مهدی ترابی، مسعود حسن زاده، غلامرضا رضایی و روزبه شاه علیدوست برخوردار است اما در هفته های گذشته هماهنگی خوبی میان بازیکنان این تیم وجود نداشته و فرکی امید دارد تیمش امروز مقابل استقلال از موقعیت هایش بهتر  استفاده کند.

سایپا در هفته های گذشته بدشانس هم بوده است. مقابل تراکتور که در شرایطی که می توانستند پیروز میدان باشند در نهایت با تساوی بدون گل تنها به یک امتیاز رسیدند.

ترکیب احتمالی استقلال: مهدی رحمتی، وریا غوری، رابسون، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیارحمانی، کاوه رضایی و جابر انصاری.

ترکیب احتمالی سایپا: حامد فلاح زاده، سعید لطفی، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، امید خالدی، حامد شیری، مهدی بدرلو، مهدی ترابی، روزبه شاه علیدوست، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی