نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منابع خبری در روسیه اعلام کردند باشگاه فرانسوی مارسی به شدت خواهان جذب سردار آزمون مهاجم سرشناس تیم ملی ایران است.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به دنبال خرید آزمون

به گزارش خبرورزشی، در دیدار چهارشنبه شب روستوف و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا نماینده باشگاه مارسی از نزدیک شاهد نمایش مهاجم ایرانی روستوف بود.

باشگاه مارسی در چند ماه اخیر با تحولات جدیدی روبرو بوده که مهم ترین آن فروش باشگاه به یک تاجر آمریکایی بوده است. با حضور مالک جدید سرمایه بیشتری نسبت به گذشته در اختیار این باشگاه پرافتخار فرانسوی قرار گرفته و آنها قصد دارند چند بازیکن مطرح را جذب نمایند.

یکی از گزینه های جدی باشگاه در حال حاضر سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف است. در دیدار چهارشنبه شب روستوف در لیگ قهرمانان اروپا مشاور نقل و انتقالات باشگاه مارسی از نزدیک شاهد نمایش مهاجم ایرانی بود. سردار مقابل اتلیتکومادرید 74 دقیقه در زمین حضور داشت.

به نوشته منابع روسی باشگاه روستوف در حال حاضر شرایط بهتری از نظر مالی پیدا کرده و دلیلی برای فروش سردار آزمون ندارد. اما از طرفی مارسی سخت به دنبال خرید آزمون است و حتی پیشنهاد اولیه خود را برای خرید مهاجم تیم ملی ایران ارائه داده است.

باشگاه مارسی یکی از مطرح ترین باشگاه های فوتبال اروپا به حساب می آید و سابق قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز درکارنامه دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی