۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سارا عبدالملكي امروز كلاس‌بندي شد. او ملي‌پوش راگبي بود و سال گذشته در سانحه رانندگي به شدت آسيب ديد و امروز با حضور در فدراسيون جانبازان و معلولان كلاس‌بندي شد.

عبدالملكي: قدرت خاصي براي شروع دارم

به گزارش خبرورزشی، عبدالملكي قرار است در رشته دووميداني و در كلاس f55 پرتاب نيزه فعاليت كند. خودش معتقد است: «حضور دوبارهام در ورزش قدرت خاصي به من داد و از اين موضوع بسيار خوشحال هستم.»

اين بازيكن زمان دوري از ورزش را خيلي سخت ميداند و از بازگشت دوباره خوشحال است: «كلاً من آدم ورزشي بوده و تا اين سن ورزش كردهام. برام خيلي سخت بود از اين محيط دور باشم ولي با آمدن آقاي هاديزاده به منزل ما و حمايت و تشويقي كه من را براي رو آوردن به ورزش جانبازان كرد انرژي دوباره به من داد تا به دنياي خودم برگردم. به محض اينكه مربيام را معرفي كنم كارم را در پرتاب نيزه شروع ميكنم.»

عبدالملكي به خاطر بيمهريها، راگبي را رها كرد و اميدوار است كه اين بار در اين رشته موفق شود: «تا زماني كه رئيس انجمن راگبي تغيير نكند به اين رشته برنميگردم. من به خاطر بيمهريها، تيمم را هم رها كردم. شاگردانم را بسيار دوست دارم و براي آنها خيلي زحمت كشيده بودم. ولي نميتوانم نامرديهايي كه در حقم شد را فراموش كنم. در حال حاضر تمركزم را روي خوب شدنم ميگذارم تا حسم قويتر شده و بتوانم در رشته جديدم فعال و مليپوش هم شوم.»

البته او علاقه خاصي به قايقراني داشت ولي به دليل فيزيك جسماني، در دووميداني بايد فعاليت كند: «خيلي دوست داشتم بتوانم در قايقراني فعاليت كنم ولي به دليل بعد مسافت شرق به غرب براي رسيدن به درياچه آزادي از آن صرفنظر كردم اما پرتاب نيزه نياز به فضا و محيط خاصي ندارد و با توجه به بلندي دستهايم و فيزيك بدني به سمت اين رشته رفتم. از همين امروز اگر مربيام معرفي شود كارم را استارت ميزنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی