نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در ادامه رقابت‌های لیگ اروپا منچستریونایتد، اینترمیلان و رم برابر رقبا به میدان می‌روند.

مجالی برای فرار اينتر و منچستريونايتد از بحران

روزنامه خبرورزشی / شهراد باغستانی؛ امشب در ديدارهاي هفته چهارم ليگ اروپا منچستريونايتد در تركيه مهمانِ فنرباغچه خواهد بود. اينترميلان هم بدون ديبوئر مهمان ساوتهمپتون است و رم هم در اتريش برابر آستريا وين قرار خواهد گرفت.

 

نجات آقاي خاص در ليگ اروپا

در حالي كه پيش از شروع رقابتهاي ليگ اروپا ژوزه مورينيو از بياهميت بودن اين تورنمنت براي تيمش گفته بود اما به نظر ميرسد ديدارهاي تقريباً آسانتر براي منچستريونايتد بتواند آنها را از مخمصهاي كه در ليگ برتر انگليس دچارش شدهاند، نجات دهد. براي هواداران شياطينسرخ تلخ است كه يادآوري كنيم پيروزي قاطع برابر لسترسيتي تنها برد آنها در 7 ديدار گذشته در ليگ جزيره بوده و روز به روز تيمِ مورينيو بيشتر سقوط ميكند اما در ليگ اروپا اوضاع جور ديگري پيش رفته و منچستريونايتد پس از باخت هفته اول برابر فاينورد موفق شد زوريا لوهانسك اوكراين و فنرباغچه تركيه را شكست دهد. امشب در ورزشگاه «شوكورو ساراكوغلو» فنرباغچه كه ستارههايي مثل روبين فانپرسي، سيمون كيائر، گرگوري فاندرويل، جرمين لنس و مارتين اشكرتل را دارد بايد براي جبران باخت 4 بر يك در اولدترافورد تلاش كند. منچستريونايتد هم به فكر گرفتن صدر جدول از فاينورد و البته فراموشي ناكاميهاي ليگ است. مورينيو تحت فشار است و پرخاشهاي اخير او در حاشيه بازيهاي ليگ برتر هم نشان ميدهد او شرايط مساعدي ندارد. پس تنها راه نجات يك برد شيرين ديگر در مهمترين ديدار گروه A ليگ اروپا مقابل فنرباغچه خواهد بود.

 

گره كارِ جالوروسي باز ميشود؟

رم با وجود اينكه در سري A شرايط خوبي دارد اما در گروه آساني كه در ليگ اروپا قرار گرفته، صدرنشين نيست. جالوروسي در هفته سوم در عين ناباوري برد 3 بر يك برابر آستريا وين اتريش را با تساوي 3-3 عوض كرد تا لوچانو اسپالتي از شاگردانش ناراضي باشد. امشب در ورزشگاه «ارنست هاپل» تيم رم بايد مهمان همين آستريا وين باشد كه همامتياز شاگردان اسپالتي است و نتيجه بازي ميتواند مستقيماً صدرنشين گروه E را تعيين كند. رم پس از چهار پيروزي متوالي در سري A هفته قبل مقابل اِمپولي متوقف شد و هواداران اين تيم از توقف دوباره برابر حريف اتريشي بيم دارند. به نظر ميرسد بازيكنان رم چندان كه بايد و شايد بازيهاي ليگ اروپا را جدي نميگيرند و به همين دليل هم نتايجي مثل تساوي برابر ويكتوريا پلژن جمهوري چك و از دست رفتن برد بازي رفت برابر آستريا وين برايشان ثبت شده است. بازيكنان جالوروسي بايد حواسشان به دو تيم ديگر گروه بايد كه با 3 و 2 امتياز مترصد گرفتن رده دوم جدول هستند.

 

 شروع دوران اينتر پس از ديبوئر

اينترميلان بازي رفت برابر ساوتهمپتون را برد تا شرايط براي فرانك ديبوئر بهتر شود اما سري A كابوسِ مرد هلندي بود و حتي كسب اولين برد در ليگ اروپا هم چندان تغييري در اوضاع نراتزوري در ليگ ايتاليا ايجاد نكرد. چهار شكست در پنج بازي چيزي نبود كه يك باشگاه مثل اينترميلان بتواند تحمل كند و سرانجام سران نراتزوري تصميم به اخراج ديبوئر گرفتند. پس از جدايي ديبوئر موقتاً استفانو وِكي مربي تيم دوم اينتر هدايت اين تيم را بر عهده گرفته و در بازي امشب در انگليس او تيم را هدايت خواهد كرد. در كمال ناباوري اينتر كه شانس اول صعود از گروه K بود، در قعر جدول قرار گرفته. البته فاصله سه امتيازي با اسپارتا پراگ صدرنشين غيرقابل جبران نيست و شايد دبل كردن ساوتهمپتون راه صعودشان را هموارتر كند. بازيكنان اينتر كه به شدت براي نتايج اخير تحت فشار هستند، احتمالاً ميخواهند خودشان را طوري نشان بدهند كه سرمربي جديد تيم هم روي آنها حساب كند. مربي جديدي كه گفته ميشود از بين گاس هيدينك هلندي و استفانو پيولي ايتاليايي يك نفر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی