۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرمینو نه به خاطر جشن گلش و حتي درآوردن پيراهنش، بلكه به خاطر خالكوبي‌هاي عجيب و غريبي كه داشت سوژه رسانه‌هاي بريتانيايي شد.

فرمينو عاشق پدر و مادر

روزنامه خبرورزشی / علیرضا روش؛ فرمينو براي ليورپول گلزني كرد و مطابق بازي با آرسنال براي جشن گل تصميم گرفت لباسش را از تن درآورده و پيراهنش را بچرخاند. او در پيروزي ابتداي هفته ليورپول مقابل كريستال پالاس كه با نتيجه 4 بر دو به اتمام رسيد گل پاياني را براي قرمزهاي مرسي سايد به ثمر رساند و اينطور به خوشحالي پرداخت اما او نه به خاطر جشن گلش و حتي درآوردن پيراهنش، بلكه به خاطر خالكوبيهاي عجيب و غريبي كه داشت سوژه رسانههاي بريتانيايي شد.

 

خالكوبيها

بازيكن 29 ميليون پوندي ليورپول اولين نفري نيست كه به خالكوبيهاي عجيب و غريب روي بدنش شهره است. پيش از اين بازيكنان ديگري همچون دانيل اگر، مارتين اشكرتل و رائول ميرلش بودند كه علاقه زيادي به خالكوبي داشتند و بدنشان پر از خالكوبي بود. اكنون هم فرمينوي برزيلي است كه در نسل فعلي بازيكنان ليورپول از جمله عاشقان خالكوبي است و با سرعتي كه پيش ميرود به نظر ميرسد تا چند سال آينده جاي خالي براي خالكوبي در بدنش باقي نماند اما به راستي چه معنا و مفهومي پشت اين خالكوبيها وجود دارد؟

 

تصوير پدر و مادر روي بازوي دست راست

فرمينو قبلاً يكبار در مورد خالكوبيهايش صحبت كرده و توضيحاتي در اين ارتباط داده بود. خالكوبيهاي بازوي سمت راست فرمينو به خانواده و پدر و مادرش اختصاص دارد. او تصوير پدر و مادرش را روي بازوي دست راست خود خالكوبي كرده و يك جمله آلماني كنار آن حك كرده كه اين معني را ميدهد«خانواده، عشق بيپايان.» به نظر ميرسد اين خالكوبي مربوط به زماني باشد كه او در تيم هوفنهايم بازي ميكرد.

 

گل رز و نماد صلح روي ساعد دست راست

همينطور كه از بازوي دست راست فرمينو پايينتر رفته شود روي ساعد دستش دو خالكوبي ديگر ديده ميشود. اولي نماد صلحي است كه اكثر خوانندگان رپ از آن استفاده ميكنند و دومي هم گل رز ميباشد كه از رنگ قرمز آن كاملاً مشخص است.

 

عشق و تاريخ تولد روي پنجه

يكي از نقاطي كه براي خالكوبي بسيار درد دارد روي پنجه است. دليل آن نيز نزديكي پوست به رگها ميباشد. فرمينو اما اين درد را به جان خريده و اعداد تاريخ تولدش را روي هر يك از انگشتان دستش خالكوبي كرده است. 1991 را روي پنجه فرمينو ميتوانيد به وضوح مشاهده كنيد. او همچنين كلمه عشق را به انگليسي روي پنجه دست چپش خالكوبي كرده است.

 

تصاوير بيمعني روي دست چپ

فرمينو پيش از اين تأكيد كرده بود كه تصاوير حك شده روي دست چپش از معنا و مفهوم خاصي پيروي نميكند. او روي دست چپ خود از بالا تا پايين تصاوير مخالفي خالكوبي كرده است.

 

خدا روي گردن

اين بازيكن برزيلي روي گردنش هم يك تاج خالكوبي كرده كه به پرتغالي كلمه خدا زير آن نوشته شده است تا اعتقادات مذهبياش را هم اينطور نشان دهد.

 

قفسه سينه شلوغ

اگر فكر ميكنيد خالكوبيهاي روبرتو همين جا به اتمام ميرسد سخت در اشتباه هستيد چراكه او براي قفسه سينهاش هم جاي خالي نذاشته است. او در قفسه سينهاش نام همسر و دخترش را خالكوبي كرده است. كلمه «خوشبخت» روي شكم او نيز ديده ميشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی