نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

يورگن كلوپ بازيكنانش را تشويق كرده كه فصل تازه‌اي را در تاريخ غني اين باشگاه بنويسند نه اينكه خودشان را سرگرم داستان‌هاي جام‌ها و موفقيت‌هاي گذشته اين تيم بكنند.

كلوپ: نمی‌توانيم اين بار تاريخی را حمل كنيم

به گزارش خبرورزشی؛ يورگن كلوپ بازيكنانش را تشويق كرده كه فصل تازهاي را در تاريخ غني اين باشگاه بنويسند نه اينكه خودشان را سرگرم داستانهاي جامها و موفقيتهاي گذشته اين تيم بكنند. از آخرين قهرماني ليورپول در انگليس بيش از 26 سال ميگذرد و حالا بعد از پيروزي شش بر يك ليورپول مقابل واتفورد كه تيم را براي اولين بار بعد از مي 2014 صدرنشين ليگ برتر كرده، انتظارات از اين تيم براي قهرماني بالا گرفته است. سه فصل قبل قرمزها تا قهرماني فاصلهاي نداشتند تا اينكه منچسترسيتي در لحظه آخر جام را از دست آنها ربود. اين فصل قرمزها برترين گلزنان ليگ برتر بودهاند و فقط يكي از يازده بازيشان را باختهاند.

 

كلوپ ميخواهد روزهاي باشكوه دهه هفتاد و هشتاد ميلادي را به اين تيم برگردانند و به بازيكنانش گفته كه به آينده با خوشبيني نگاه كنند: «الان در موقعيت خوبي قرار داريم. ميدانم كه همه تيم را با گذشته مقايسه ميكنند با تيم سه سال قبل، ده، پنج يا بيست و پنج سال قبل اما اين تيم الان وجود دارد. ماجراي ما چند ماه قبل شروع شده و با هيچكس ديگري قابل مقايسه نيست.»

 

اين ليورپول را با بهترين تيمهاي ادوار تاريخ باشگاه مقايسه كردهاند اما كلوپ دوست ندارد كه تاريخ بار سنگين خودش را روي شانههاي ستارههاي فعلي تيمش بگذارد: «نميشود اين بار تاريخي را حمل كرد. بايد آزادانه پيش رفت تا جا براي خلاقيت وجود داشته باشد. اگر كسي ميخواهد بگويد كه ما بيست سال ديگر براي جام گرفتن صبر خواهيم كرد، بايد در جواب بگوييم كه تازه يك سال گذشته. ما بايد اين آزادي را داشته باشيم كه به آينده با خوشبيني نگاه كنيم.»

 

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی