نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از خداحافظی وین رونی قرار است بازوبند کاپیتانی به هری کین ستاره تاتنهام برسد.

كين، گزينه كاپيتانی سه شير

به گزارش خبرورزشی؛ هري كين را از گزينههاي كاپيتاني تيم ملي انگيس بعد از رفتن وين روني ميدانند. آسيبديدگي دله اَلي باعث شد تا شانس بازگشت روني به سه شير افزايش پيدا كند اما مسئولان به دنبال جانشيني براي سالهاي آتي اين تيم هستند. به نوشته «اسپورتس ميل» كين مهاجم تاتنهام در فهرست گرت ساوتگيت در رده نخست قرار دارد و اگر تيمش نتيجه خوبي از ديدار با اسكاتلند بگيرد، جايگاهش را در اين تيم به عنوان مربي حفظ خواهد كرد.

 

او كه در تيم زير 21 سال سابقه كار با كين را دارد، معتقد است كه اين بازيكن قابليتهاي جانشيني روني را به عنوان كاپيتان دارد. اين بازيكن در عين حال در تاتنهام كاپيتان دوم تيم است و همبازيهايش او را رهبري متعادل ميدانند. جوردن هندرسن هم گزينه ديگر ساوتگيت است.

 

اين هافبك ليورپول در بازي با اسلووني كه روني دعوت نشده بود، بازوبند را در اختيار داشت. ساوتگيت تحت تأثير عملكرد او در ليورپول به عنوان كاپيتان به جاي استيون جرارد قرار گرفته و رقيب بزرگي براي كين خواهد بود. كين كه طي دو سال و نيم اخير از بازيكنان ثابت تاتنهام بوده و در دو تابستان اخير انگليس را در تورنمنتهاي ملي همراهي كرده، حس ميكند كه بعد از اين همه بازي بيوقفه چند هفته دوري از مسابقات به حالش مفيد بوده است: «مدت زيادي بدون استراحت بازي كردم و براي همين الان دوري از مسابقات و فقط نظارهگر بودن برايم كار سختي است. اينكه به آمادگي كامل رسيدم و توانستم جلوي آرسنال هفتاد دقيقه بازي كنم، آزمون بزرگي براي من بود. وقتي مربي جديد وارد ميشود، ميخواهي نظرش را جلب كني. من در تيم زير 21 سال با ساوتگيت كار كردهام و خوشحالم كه دوباره هم او را ميبينم. دوست دارم براي جايگاهم مبارزه كنم.»

 

كين حساسيت بازي انگليس مقابل اسكاتلند را به ديدار تاتنهام و آرسنال تشبيه كرده: «اگر براي آن ديدار به ميدان بروم با غرور و اشتياق بازي ميكنم و سعي ميكنم براي پيروزي انگليس تلاش كنم. بهترين بازيها را بايد در مسابقات بزرگ انجام داد. در جلسات تيم در مورد اهميت اين مسابقه خيلي صحبت كردهايم.»

 

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی