نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برزیلی‌ها با نتیجه‌ای قاطع برابر آرژانتین پیروز شدند تا به صدرنشینی‌شان ادامه دهند.

آرژانتین مغلوب قدرت برزیل

به گزارش خبرورزشی؛ حساسترین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین دو تیم برزیل و آرژانتین در بلوهوریزونته برگزار شد و برزیل میزبان توانست با سه گل رقیب همیشگی خود را شکست دهد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین باقی بماند.

در نیمه نخست تا دقیقه ۲۰ دو تیم موقعیت خاصی بر روی دروازهها ایجاد نکردند. پس از آن ضربه بیگلیا توسط الیسون مهار شد و دقایقی بعد گل نخست بازی توسط کوتینیو برای برزیل مهمان به ثمر رسید. این گل در دقیقه ۲۵ وارد دروازه آرژانتین شد. آلبی سلسته در حالی که به دنبال گل تساوی بود، در دقایق پایانی نیمه نخست گل دیگری دریافت کرد. این بار نیمار دروازه  آرژانتین را باز کرد و این نیمه با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم سرخیو آگوئرو وارد میدان شد و انسو پرس که خوب کار نکرده بود و یک موقعیت خوب را از دست داده بود، از زمین بیرون رفت. تلاشهای آرژانتین باز هم بینتیجه بود و میزبان توانست سومین شوت خود در چارچوب دروازه را به گل تبدیل کند. این بار پائولینو برای برزیل گلزنی کرد. آلبی سلسته که در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست کار کرده بود، نتوانست حریف را تحت فشار قرار دهد و ضرباتی که به سمت دروازه حریف زد، هرگز از خط دروازه عبور نکردند. حتی لیونل مسی، ستاره تیم آلبی سلسته هم بازی درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و ناکامیهای آرژانتین ادامه پیدا کرد. این تیم خوششانس بود که در ضد حملات برای چهارمین بار دروازهاش باز نشد.

آرژانتین با این شکست با ۱۶ امتیاز در رتبه ششم باقی ماند. پنج تیم برتر به جام جهانی صعود خواهند کرد و آلبی سلسته در این شرایط کار سختی برای صعود خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی