نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم فوتبال استقلال از بازگشت مهاجم فصل گذشته خود استقبال کرده‌اند.

سجاد در نقش کاوه!

سجاد شهباززاده یکی از مؤثرترین بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته بود و علیرضا منصوریان هم پس از حضور روی نیمکت آبیپوشان تمایل زیادی به حفظ مهاجم شماره 10 تیمش داشت.

با این وجود شهباززاده راه سوپر لیگ ترکیه را در پیش گرفت و به آلانیا اسپور پیوست اما مهاجم 26 ساله فصل گذشته استقلال به یک نیمکتنشین و سکو نشین در تیم جدیدش تبدیل شد و حالا تصمیم گرفته در بازار نقلوانتقالات نیمفصل به استقلال برگردد؛ اتفاقی که با استقبال گسترده هواداران این تیم در فضای مجازی روبرو شده است.

شهباززاده هر چند بازیکن تأثیرگذاری در استقلالِ پرویز مظلومی محسوب میشد اما به ثمر رساندن تنها 7 گل در یک فصل آمار چندان خوبی برای یک مهاجم هدف محسوب نمیشود. البته او 5 پاس گل هم به نام خود ثبت کرد و موفق به گرفتن دو پنالتی برای تیمش شد.

مهاجم شماره 10 فصل گذشته استقلال را میتوان با کاوه رضایی مقایسه کرد. هر دوی آنها، بازیکنان تلاشگری هستند که با دوندگی زیاد، همتیمیهای خود را در موقعیت گلزنی قرار میدهند اما هیچ کدام یک گلزن قهار و مهاجم تمامکننده محسوب نمیشوند.

هواداران استقلال و حتی علیرضا منصوریان از بازگشت شهباززاده استقبال کردهاند اما با توجه به کارنامهای که این بازیکن به جای گذاشته، بعید است بتواند تحول قابل توجهی در خط حمله آبیپوشان به وجود آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی