نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر حاج رضایی اعتقاد دارد هنوز نباید خودمان را صعود کرده به جام جهانی به حساب بیاوریم چرا گه هنوز اتفاقی نیفتاده است.

حاج رضایی: دست کم گرفتن سوریه اشتباه بزرگی است

امیر حاجرضایی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل سوریه می گوید: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و نتایج خوبی که تا اینجا گرفتهایم شرایط روحی مناسبی ایجاد کرده است که به کمکمان میآید. این موضوع باعث میشود نگرانی خاصی نداشته باشیم.

او ادامه داده است: البته سوریه حریف آسانی برای ما نیست. این تیم موفق شده مقابل چین در خانه حریف به پیروزی برسد، مقابل کرهجنوبی به تساوی رسیده است و ازبکستان را هم در تاشکند آزار داده است و دست کم گرفتن این تیم اشتباه بزرگی است که میتواند عواقب بدی داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه عنوان کرد: مسئله دیگر این است که هنوز نباید خودمان را صعود کرده به جام جهانی به حساب بیاوریم زیرا هنوز اتفاقی نیفتاده است. حتی اگر مقابل سوریه به نتیجه برسیم هم نمیتوانیم بگوییم به جام جهانی رسیدهایم. هنوز دور برگشت بازیها مانده است و 15 امتیاز رد و بدل میشود.

حاجرضایی در رابطه با محرومیت و مصدومیت بازیکنان تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: این مسائل در هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد. مصدومیت و محرومیت همیشه در همه جای دنیا وجود دارد و ما با پتانسیلی که از تیم ملیمان سراغ دارم میدانم بازیکنان خوب جایگزین داریم. ولی مسئله این است که ما با کار خودمان این هزینه را به تیم ملی وارد کردیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد انتخاب حریفان برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: وقتی یک دیدار دوستانه چند روز مانده به یک بازی رسمی سنگین انجام میشود، عاقلانه نیست که دیدار سنگینی برگزار کنیم چرا که ممکن است تیم ملی از این بابت صدمه ببیند و از این جهت برگزاری دیدار تدارکاتی که برای ما سبک و راحتتر باشد تصمیم درستی است.

حاجرضایی در پایان صحبت هایش درباره پیش بینی نتیجه دیدار مقابل سوریه گفته است: نتیجه بازی با سوریه قابل پیش بینی نیست ولی امیدوارم با تدابیر کیروش بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی