نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرانیک تیموریان از شایعاتی که پس از دعوت نشدنش به تیم ملی مطرح شده ناراحت است. او می‌گوید این گمانه‌زنی‌ها تیم ملی را به حاشیه می‌برد.

آندرانیک؛ بارها گفته‌ام سرباز تیم ملی هستم

آندرانیک در این رابطه  گفته است: این حرفها گمانه زنی است و هیچ مبنای درستی ندارد. بعد از اینکه در لیست تیم ملی قرار نگرفتم با هیچ کسی درباره آیندهام حرف نزدم و جایی هم نگفتم که اگر به تیم ملی دعوت نشوم قرار است چه کاری انجام دهم. واقعا نمیدانم دلیل این مطالبی که درباره من مینویسند چیست.

او ادامه داد: عدهای بدون اینکه شرایط حساس تیم ملی در آستانه بازی با سوریه را در نظر بگیرند برداشتهای ذهنی خودشان را منتشر میکنند که این باعث برهم خوردن آرامش تیم ملی میشود. لازم است بار دیگر تاکید کنم که تمام نقل قولها وگمانهزنیها کذب است.

تیموریان در ادامه تاکید کرد: من بارها گفتهام که سرباز تیم ملی هستم و بار دیگر این جمله را تکرار میکنم و اگر لازم باشد ۱۰۰ بار دیگر هم میگویم که تا وقتی بتوانم به فوتبال ایران کمک کنم در خدمت تیم ملی خواهم بود. ظاهرا عدهای دوست دارند بین من وتیم ملی فاصله بیندازند. این رفتارها درست نیست و فضا را متشنج میکند.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره ارتباط خود با کیروش گفت: اگر از تیم ملی خط خوردم به صلاحدید آقای کیروش بوده است. شخصا برای ایشان احترام بسیاری قائلم و طی سالهایی که به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی و او بودم نکات فنی بسیاری از کیروش یاد گرفتهام. مطمئنا اگر دوباره افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشم با جان و دل در خدمت تیم ملی خواهم بود. کارلوس کیروش برای من یک مربی قابل احترام است و اعتقاد دارم که او به فوتبال ایران خیلی خدمت کرده است.

تیموریان با اشاره به اینکه تیم ملی با مربیگری کیروش بار دیگر طعم شیرین صعود به جام جهانی را خواهد چشید گفت: از مردم میخواهم که برای موفقیت ملیپوشان در آستانه بازی با سوریه دعا کنند. شک نکنید که تیم ملی بار دیگر با مربیگری کیروش و دیگر اعضای کادرفنی، همت و تلاش بازیکنان و زحماتی که مسئولان مرتبط با تیم ملی میکشند به جام جهانی میرود و ما دوباره جشن صعود خواهیم گرفت. همگی باید دعا کنیم تیم ملی سوریه را ببرد تا راه برای رسیدن به جام جهانی هموار شود. از مردم میخواهم مثل همیشه حامی تیم ملی باشند. اگر امتیاز کامل بازی با سوریه را بگیریم ۱۳ امتیازی میشویم و آنگاه در بازیهای دور برگشت با آرامش بیشتری به میدان میرویم. به امید پیروزی تیم ملی و به امید صعود دوباره به جام جهانی.

تیموریان در پایان با اشاره به وضعیت ماشین سازی در قعر جدول گفت: بدشانسیها به پایان میرسد و ماشینسازی به جایگاه خودش برمیگردد. به هواداران تبریزی قول میدهم که تیم متفاوتی را پس از تعطیلات خواهند دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی