۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخط خبرهای رزمی

روی رینگ و تاتامی  دوشنبه۲۴ آبان ۹۵

تمرين هوگوپوشان نوجوان در كانادا

* تيم ملي تكواندوي نوجوانان دختر و پسر با ورود به بورنابي كانادا اولين تمرين را براي حفظ آمادگي قبل از رقابتهاي جهاني انجام داد. با تصميم كادر فني، پسران تكواندوكار روزي سه نوبت تمرين در دستور كار دارند كه يك تمرين در سالن مسابقات و دو تمرين ديگر در سالن تمريني زير نظر مربيان اين تيم اميد غلامزاده و يوسف حاجيپور پيگيري شد. غلامزاده درباره آمادگي هوگوپوشان ميگويد: «ما در همه اوزان شانس مدال داريم. اميدواريم بتوانيم بهترين نتيجه را بگيريم. در اين دوره حريفان خوبي داريم اما افتخار براي مليپوشان نوجوان ما دور از دسترس نيست.» مربي تيم ملي با اشاره به حريفان ادامه ميدهد: «كرهجنوبي، روسيه، چينتايپه، تايلند و...  مهمترين رقيبان هوگوپوشان ما محسوب ميشوند، ضمن اينكه نبايد تكستارهها را دستكم بگيريم.» همچنين دختران هوگوپوش ديروز در مجاور سالن اصلي مسابقات تمرينات تخصصي خود را زير نظر مربيان مربوطه انجام دادند. مسابقات قهرماني نوجوانان جهان از چهارشنبه 26 آبان به مدت 5 روز در بورنابي كانادا برگزار ميشود.

 

مربيان كاتا بدون ID كارت در جهاني اتريش

* مربيان تيم ملي كاتا در رقابتهاي جهاني اتريش بدون ID كارت بودند. فرخناز ارباب در اين باره ميگويد: «نميدانم چه كسي بايد جوابگوي اين موضوع باشد كه چرا مربيان كاتا ID كارت براي همراهي بازيكنانشان در رقابتهاي جهاني نداشتند. چرا بايد با ID كارت ديگران كنار تاتامي ميرفتيم تا كاتاروها را كوچينگ كنيم.» مربي كاتاي بانوان به جواني تيمش اشاره ميكند: «كاتاي تيمي بانوان واقعاً جوان بود و تجربه بالايي نداشت و مشكلاتي هم كه در بحث اعزام وجود داشت باعث شد نتوانيم آنطور كه بايد تمرينات آخر را به خوبي برگزار كنيم. در بخش كاتاي انفرادي هم مهسا افسانه به اعتقاد من به خاطر اين شاخه آن شاخه كردن نتوانست به آمادگي خوبي برسد و نتيجه ايدهآلي را به دست آورد. او حق انتخاب دارد اما به نظرم از لحاظ اخلاقي زيبا و درست نبود كه بعد از تصادف منِ مربياش را رها كند و تمريناتش را با ديگران ادامه بدهد.»

 

چهار ايراني در جمع برترينهاي جهان

* رنكينگ ماهيانه فدراسيون جهاني كاراته اعلام شد. براساس اين ردهبندي امير مهديزاده و سجاد گنجزاده كه موفق به كسب مدال طلا در بخش كوميته انفرادي رقابتهاي جهاني اتريش شدند، به رتبه سوم جدول ردهبندي اوزان خود صعود كردند. ذبيحا... پورشيب و حميده عباسعلي كه به مدال برنز رسيدند در جايگاه پنجم اين ردهبندي قرار گرفتند. در كاتاي انفرادي فريد حقيقي رتبه 29 و مهسا افسانه رتبه 39 را به خود اختصاص دادند.

 

طباطبايي: پاداشها را ميدهيم

* قول پاداش به مدالآوران رقابتهاي جهاني اين روزها مشكلات جديدي را براي كاراته به وجود آورده است. حسن طباطبايي سرپرست فدراسيون كاراته براي پايان دادن به اين حاشيهها ميگويد: «ما قول پاداش به طلاييهاي رقابتهاي جهاني داده بوديم كه به زودي با برگزاري مراسمي از مليپوشان تجليل ميكنيم.» طباطبايي تا انتخابات كاراته به كار خود ادامه ميدهد: «فعلاً زمان برگزاري انتخابات فدراسيون كاراته مشخص نيست و بنده تا آن روز با تمام وجود در خدمت كاراته هستم. در اين مدت تمام تلاش خود را به كار بستم تا به كمك همكاران، روزهاي خوبي براي كاراته رقم بزنم و اميدوارم رضايت جامعه كاراته را كسب كرده باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی