نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: مصدومیتم جدی نیست و با شروع رقابت‌های لیگ، تراكتورسازی را همراهی خواهم كرد.

هادی محمدی: مصدومیتم جدی نیست

هادی محمدی، در خصوص مصدومیتش در اردوی كیش اظهار داشت: در جریان یكی از تمرینات تراكتورسازی در اردوی كیش دچار مصدومیت شدم و كادرپزشكی تیم اعلام كرد كه نمیتوانم تیم را در بازی جام حذفی مقابل برق نوین شیراز همراهی كنم.

وی افزود: با این حال گویا مصدومیتی كه برای من رخ داده، جدی نیست و با شروع مسابقات لیگ و از بازی مقابل صبا تیم را همراهی خواهم كرد.

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی با ابراز ناراحتی از نداشتن بازی تداراکاتی در اردوی كیش، گفت: شرایط لیگ خسته كننده است و واقعاً اذیت شدیم اما هرچه میگوییم اتفاقی نمیافتد و تصمیمی است كه فدراسیون به خاطر تیم ملی گرفته و ما باید اجرا كنیم. در اردوی كیش هم كه اردوی خوب و با امكانات مناسب بود متأسفانه یک مشكل داشتیم؛ اینكه بازی دوستانه برگزار نكردیم.

محمدی تصریح کرد: با این حال اردوی خوبی داشتیم و تیم از هر نظر آماده بازی در جام حذفی مقابل برق نوین شیراز است. شاید روی كاغذ حریف آسانی داریم اما این تیمها توانستند در عین ناشناسی تیمی مثل پرسپولیس را از گردونه رقابتها در همان ابتدای كار كنار بگذارند. باید حواسمان خیلی جمع باشد و با قدرت كار را در زمین دنبال كنیم.

وی در پایان، در پاسخ به این سؤال كه چقدر امیدوار است تیمش در جام حذفی و لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، اظهار داشت: همه چیز برای قهرمانی تراكتورسازی در جام حذفی آماده است و اگر مشكلی پیش نیاید و اسیر اتفاقات فوتبالی نشویم به آن دست پیدا خواهیم كرد. در مورد لیگ هم رقابت سختی با پرسپولیس داریم اما شک نكنید منتظر كوچكترین لغزش آنها هستیم تا نیمفصل را با كسب عنوان قهرمانی به پایان برسانیم. شرایط خوب است و میتوانیم تراكتورسازی را صاحب دوگانه قهرمانی كنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی