نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان زمان برگزاری نشست خبری دیدار تیمش مقابل سوریه را نامناسب دانست.

کی‌روش: شرایط مالزی مناسب نیست و افراد مسئول باید پاسخگو باشند

کارلوس کیروش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: درباره لغو شدن آخرین تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه اصلی، نمیتوان صحبت زیادی کنم. چون قبل از هر چیزی باید بگویم که زمان نشست خبری اصلاً مناسب نیست و اگر در این نشست شرکت نمیکردم، از سوی AFC جریمه میشدم و اگر در این خصوص صحبت کنم، مطمئناً با جرایم و محرومیتهای بیشتری از سوی مسئولان AFC روبهرو خواهم شد.

«میدانستیم شرایط مالزی مناسب نیست و افراد مسئول باید پاسخگو باشند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: واقعیت مطلب این است که در زمان مناسب به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال مالزی، مسئولان AFC و فیفا رساندیم که باتوجه به بیش از 30 سال تجربهای که دارم، میدانستم که شرایط اینجا  مناسب نیست. با این حال افراد تصمیمات را بر اساس مسئولیتهای حرفهای که دارند گرفتند و الان آنها هستند (گو هو، مسئول ژاپنی AFC) که باید پاسخگوی این شرایط باشند. بازی در این زمین نه به سود ماست و نه سوریه. با این حال با تمام توان آمدیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به مسئول ژاپنی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اکنون مسئول ژاپنی AFC باید پاسخگوی این مشکلات باشد که با برگزاری بازی سوریه و سنگاپور در همین شرایط و با همین وضعیت موافقت کرده است. همینطور فدراسیون فوتبال مالزی که شرایط اینجا را مورد تأیید قرار داده که واقعاً تعجب برانگیز است. من بیشتر از این نمیتوانم در این خصوص صحبتی کنم، چون ممکن است با جرایم بیشتری روبهرو شوم.

کیروش درباره اینکه ایران در بازیهای قبلی چهار گل به ثمر رسانده و آیا این آمار کافی بوده است یا نه، گفت: ما باید تلاش کنیم و همیشه پیشرفت داشته باشیم. فرقی هم ندارد، که پیشرفتمان در چه زمینهای است. ما باید در همه زمینهها پیشرفت داشته باشیم. هم در ابعاد تدافعی و هم تهاجمی باید پیشرفت کنیم و به نظر اگر در بازیهای دور برگشت در هر بازی یک گل بزنیم و گلی نخوریم، شرایط راضیکننده خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج ثابت کرده که همه تیمها سعی میکنند با تمام قوا رقابت لازم را انجام دهند. نتایج شبیه به هم زیادی داشتیم که یک بر صفر، 2 بر صفر و تساویهای زیاد کسب شده و این نشاندهنده تعادل در گروه است. بر خلاف اینکه برخی کارشناسان گفته بودند که بازی برخی تیمها دشوارتر یا آسانتر خواهد بود، اما همه تیمهای این گروه به بهترین شکل عملکرد خود را ارائه میدهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که ایران در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی مدعی اصلی صعود از گروه است و آیا این مسئله به تیم ملی فشار زیادی وارد نمیکند، گفت: مطمئناً تک تک بازیها فشار خودش را دارد و ما به این مقوله به یک فشار نگاه نمیکنیم، بلکه این یک مسئولیت و احترام است. مسئولیت از این جهت که مقابل تیم خیلی خوبی بازی خواهیم کرد و احترام از این جهت که ما باید به تمام حریفانمان احترام لازمه را بگذاریم تا نتیجه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی