نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی تابستان گذشته تصمیم گرفت قراردادش با بارسلونا را تمدید نکند.

مسی چرا قراردادش را با بارسا تمدید نکرد؟

روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید در شماره امروز (دوشنبه) خود تصویر لیونل مسی را به روی جلدش آورد و مدعی شد که فوقستاره آرژانتینی بارسلونا به پیشنهاد این باشگاه کاتالونیایی مبنی بر تمدید قراردادش پاسخ منفی داده است. البته این روزنامه خبر داد که مسی در ماه جولای سال جاری این پیشنهاد را رد کرده و دلیل اصلی این تصمیمش هم مشکلات مالی به وجود آمده برای وی در اسپانیا بوده است. 

 

براساس این گزارش در حالی قرارداد کنونی مسی در سال 2018 با آبیواناریها به پایان میرسد که هنوز آینده این بازیکن در بارسا نامشخص است، هرچند بارساییها امیدوارند بتوانند فوقستارهشان را حفظ کنند.

 

«مارکا» مدعی شد، در هفته دوم ماه جولای زمانی که مسی با خانوادهاش در تعطیلات به سر میبرد، پس از مشورت با پدرش و مشاورانش پیشنهاد تمدید قراردادش توسط باشگاه بارسلونا را رد کرده است. خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسا هم وقتی این خبر را میشوند، شوکه میشود، اما سعی میکند آرامش خود را حفظ کند.

 

براساس این گزارش، به طور حتم بارسلونا خود را آماده بازگشت به میز مذاکره با مهاجم آرژانتینیاش میکند، اما مشخص نیست که آیا مسی نظر خود را تغییر خواهد داد یا خیر!

 

مسی 29 ساله که مورد توجه منچسترسیتی است، در سال 2004 اولین بازی رسمیاش را برای بارسلونا انجام داد. او در طول 13 فصلی که پیراهن کاتالانها را به تن کرده در 545 بازی از رقابتهای مختلف 469 گل به ثمر رسانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی