نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه دورتموند قصد دارد هنریخ مخیتاریان ستاره ارمنی‌اش را از منچستریونایتد پس بگیرد.

دورتموند فرشته نجات مخيتاريان

در اين وضعيت بدي كه براي هنريخ مخيتاريان در منچستريونايتد به وجود آمده، دورتموند ميتواند نجاتدهنده او باشد و اين بازيكن را به آلمان برگرداند. توماس توخل مربي موفق اين تيم و مديران باشگاه از جمله هانس يواخيم واتسكه و ميشائيل زورك همگي از ديدن ناكامي مخيتاريان در اولدترافورد شوكه شدهاند.

 

 اين بازيكن زير دست ژوزه مورينيو اصلاً نتوانسته خودش را نشان بدهد و اين مسئله از اين جهت جاي تعجب دارد كه او تابستان قبل، پيش از ترك دورتموند يكي از برترين ستارههاي بوندسليگا بود. توخل به واتسكه و زورك گفت كه خوشحال ميشود اگر اين بازيكن 27 ساله را در ژانويه به دورتموند برگردانند. البته اول بايد با يونايتد بر سر يك قرارداد قرضي به توافق برسند. از مخيتاريان انتظار ميرفت كه همان بازيهاي خلاقانه را در اولدترافورد هم تكرار كند چراكه او استاد ارسال پاس گل بود. اين ستاره ارمني كه سال 2013 از شاختار دونتسك به آلمان رفته بود در 114 بازي 33 گل براي تيم زردپوش خودش به ثمر رساند اما اين فصل فقط 6 بازي براي يونايتد انجام داده كه در تعدادي از آنها به عنوان يار جانشين به ميدان رفته و اصلاً هم در جلب نظر مساعد مورينيو موفق نبوده به همين خاطر وين روني و خوان ماتا در اولويتهاي اول قرار دارند.

 

مصدوميت او در دربي منچستر كه مدتي قبل اتفاق افتاد شرايط سختتري را برايش رقم زده. او 7 هفته از بازيها به دور بود تا اينكه جلوي فنرباغچه در استانبول به ميدان رفت اما از تركيب تيمي كه سوآنزي را شكست داد كنار گذاشته شد و حالا هم با شرايطي مواجه است كه ممكن است به ناچار در ژانويه به صورت قرضي باشگاه ديگري را انتخاب كند. اين اولين بار نيست كه دو باشگاه يونايتد و دورتموند قصد دارند با يكديگر در زمينه برگرداندن يك بازيكن به آلمان وارد معامله بشوند. سال 2014 شينجي كاگاوا بعد از دو فصل نه چندان موفق در يونايتد به باشگاه سابقش برگشت. تنها اتفاق خوشايند چند وقت اخير براي مخيتاريان اين بوده كه توانسته به اولين برد تيم ملي ارمنستان در مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه كمك كند. آنها مونتهنگرو را 3 بر 2 شكست دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی