۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به اعتقاد مهرداد میناوند غیبت یک یا دو مهره از بین این همه ستاره تیم ملی نمی‌تواند برای تیم کارلوس کی‌روش مسئله ساز شود.

میناوند: تیم ملی ما ۲۲ بازیکن یک دست دارد

مهرداد میناوند با اشاره به بازی پیش روی ایران مقابل تیم ملی سوریه گفته است: تیم ملی شرایط خوبی دارد و همه امیدوار هستیم که این تیم بتواند صعود مقتدرانهای به جام جهانی داشته باشد چون فضا و شرایط برای تحقق این مسئله برای تیم ملی وجود دارد.

او ادامه می دهد: جام جهانی برای تیم ملی هر کشوری ویترین اصلی محسوب میشود و امیدواریم با توجه به روند خوبی که تیم ملی تا امروز در بازیهای خود داشته بتواند مقابل سوریه هم شرایط خوبی داشته باشد و بچهها و کادر فنی مزد زحمات و تلاشهای خود را با کسب نتیجهای خوب بگیرند و  گام بلندی برای صعود قاطعانه به جام جهانی بردارند.

ملیپوش اسبق کشورمان در رابطه با غیبت چند مهره اصلی تیم ملی به دلیل محرومیت و مصدومیت گفت: خوشبختانه تیم ملی ایران مهرهها و بازیکنان خوب و تراز اول زیادی دارد و با توجه به این مسئله غیبت یک یا دو مهره از بین این همه ستاره نمیتواند برای تیم کارلوس کیروش  مسئله ساز شود. 

میناوند در ادامه عنوان کرد: تیم ملی ما در حال حاضر 22 بازیکن یک دست دارد. هر چند اگر  نفراتی مثل سردار آزمون، علیرضا بیرانوند و احسان حاجصفی میتوانستند در این بازی تیم ملی را همراهی کنند خیلی بهتر بود اما نفرات جانشین و ذخیره تیم ملی در حال حاضر دست کمی از این مهرههای خوب و کارآمد ندارند و میتوانند جای خالی این نفرات را به خوبی پر کنند. تیم ملی مهرههای خوبی دارد و هیچ وقت محتاج یک یا دو بازیکن نیست و این ناشی از کار خوب و بزرگ کیروش است که این نفرات را به خوبی در کنار هم قرار داده است.

ملیپوش اسبق کشورمان خاطر نشان کرد: بچه ها توان برد خوب مقابل تیم ملی سوریه را دارند ولی باید حواسشان جمع باشد و این حریف را دستکم نگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی