۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باستین شواین‌اشتایگر هافبک آلمانی منچستریونایتد شایعه جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرد.

علاقه هافبک آلمانی به ماندن در منچستریونایتد

در حالی که آینده باستین شوایناشتایگر در منچستریونایتد مشخص نیست و شایعاتی در خصوص احتمال جدایی این هافبک آلمانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشرو مطرح است، خود این بازیکن میگوید خیلی دوست دارد با شیاطین سرخ و ژوزه مورینیو فاتح لیگ برتر شود. 

 

گفته میشود شواینی چهارشنبه هفته گذشته ناهار کاری خیلی مهمی در رستورانی خارج از شهر منچستر بهمدت چهار ساعت با ولیکو پائونوویچ، سرمربی شیکاگو فایر داشته و درخصوص پیوستنش به این تیم آمریکایی در MLS مذاکره کرده است.

 

شوایناشتایگر 32 ساله پس از انتخاب ژوزه مورینیو بهعنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ از ترکیب این تیم فاصله گرفت و به تمرین با تیم زیر 23 سال منچستریونایتد تبعید شد. او اخیراً از سوی آقای خاص مجوز حضور در تمرینات تیم اصلی منچستریونایتد را دریافت کرد، اما آیندهای مبهم در این تیم دارد.

 

شواینی در اظهارنظری جدید که توسط روزنامه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» منتشر شده، گفت: «فصل گذشته با منچستریونایتد فاتح جام حذفی انگلیس شدیم که یکی از اهداف اصلیام بود، البته که فوقالعاده خواهد بود اگر فرصت بازی در لیگ برتر برای منیونایتد را پیدا و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کنم. آماده خواهم بود تا در صورت نیاز به تیمم کمک کنم.»

 

همچنین سایت «مترو» انگلیس نظرسنجی از کاربران خود کرده و  از آنها پرسیده "آیا شوایناشتایگر شایسته این است که فرصتی به او در منچستریونایتد داده شود؟" که 79 درصد کاربران این سایت پاسخ مثبت دادهاند و 21 درصد هم مخالف این هستند که مورینیو به وی فرصت بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی