۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوي آخر تيم‌هاي كاراته نوجوانان و جوانان دختر براي قهرماني آسيا از ديروز در مجموعه ورزشي آزادي آغاز شد.

موسوی: برای دفاع از اعتبار كاراته می رويم

. ليلا برجعلي، عارفه طهماسبي، مبينا حيدري، سارا بهمنيار، شقايق واحدي، شبنم واحدي، آتوسا رضاييجو 7 كاراتهكاي اردونشين هستند كه آخرين تمرينات تخصصي را زير نظر كادر فني انجام ميدهند.

ستاره موسوي، سرمربي نوجوانان و جوانان دختر درباره آمادگي تيمش ميگويد: «من و همكارانم تلاش ميكنيم با تمام قوا از اعتبار كاراته ايران در آسيا دفاع كنيم. به همين خاطر در فرصت باقيمانده تا شروع مسابقات نكات لازم را به كاراتهكاها گوشزد ميكنيم تا براي رويارويي با حريفان آماده شوند.»

موسوي به روند انتخابيها اشاره ميكند: «بعد از قهرماني كشور، نفرات اول تا سوم، همراه تعدادي ازكاراتهكاهاي منتخب وارد اردو شدند كه با چند مرحله انتخابي در نهايت دو كاراتهكا در هر وزن در اردو ماندند. البته پروسه انتخابيها و برنامههاي آمادگي را از اول تا آخر، به فدراسيون داديم و طبق آن پيش رفتيم.»

سرمربي نوجوانان و جوانان اما دغدغه كمتجربگي تيمش را دارد: «كاراتهكاهاي نوجوان براي اولين بار به سفر برونمرزي ميروند و به همين خاطر تيم جديد و كمتجربهاي داريم. به جز سه نفر بقيه بازيكنان اولين بار مسابقه رسمي را تجربه ميكنند.»

او از نداشتن اردوي تداركاتي هم ميگويد: «با اينكه نوجوانان و جوانان هيچ مسابقه برونمرزي و تداركاتي نداشتند، با تصويرسازي و ديدار تداركاتي با تيمهاي استاني، كاراتهكاها محك خوردند. تا زمان اعزام چند مسابقه تداركاتي هم با تيمهاي باشگاهي داريم تا مليپوشان آماده شوند.»

به گفته سرمربي، تيم زودتر در كمپ تمريني اردو ميزند: «قرار است پيش از مسابقات قهرماني آسيا در كمپ تمريني اندونزي شركت كنيم. اگر اين اتفاق بيفتد قطعاً با حريفانمان آشنا ميشويم و بخشي از مشكلات برطرف ميشود. چراكه اكثر قدرتهاي دنياي كاراته، در شرق آسيا هستند و رقباي ما محسوب ميشوند.»

موسوي در واكنش به حاشيههاي انتخابي وزن 59+ كيلوگرم جوانان ميگويد: «در اين وزن اعتراضات مكرري داشتيم. در نهايت با خردجمعي تصميم گرفتيم فيلمهاي مبارزات آتوسا رضاييجو و مينا يوسفي بازبيني شود كه نتيجهاش انتخابي دوباره در شرايط يكسان بود كه يوسفي بازنده انتخابي آخر شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی