نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه‌های هوادار بارسلونا ادعای روزنامه مارکا را تأیید کردند اما خبر از تمدید قرارداد مسی دادند.

مسی تمدید نکرد، اما تمدید خواهد کرد

روز گذشته نشریه مارکا در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که لیونل مسی به تمدید قرارداد فعلیاش با باشگاه بارسلونا که سال 2018 به پایان میرسد تمایلی ندارد و با این ادعا جنجال بزرگی در فوتبال اروپا به راه انداخت. در این گزارش ادعا شده بود که مسی از ماه ژوئن تصمیم گرفته قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند.

 

اکنون نشریه اسپورت کاتالونیا به نوعی ادعای مارکا را تأیید کرده است. این نشریه حامی باشگاه بارسلونا با انتشار گزارشی اختصاصی و محرمانه اعتراف کرده که آنها در تلاش هستند مسی را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند. این موضوع چیزی بود که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم چندی پیش به آن اذعان داشت. او گفت:«نمیدانم در آینده چه اتفاقی رخ میدهد اما تلاش خواهیم کرد به مسی توضیح دهیم که او در بهترین باشگاه دنیا است.»

 

در حالی که بسیاری منابع خبری بر این باورند که باشگاه بارسلونا هنوز نتوانسته ستاره آرژانتینیاش را برای ماندن در نیوکمپ متقاعد کند، یک منبع نزدیک به این باشگاه گزارش اختصاصی مارکا درباره بیمیلی کاپیتان تیم ملی آرژانتین برای ماندن در جمع آبیواناریها را توطئه نشریه مادریدی برای انتقامگیری از بارساییها به دلیل تحریم کردن مراسم بهترینهای فصل گذشته لالیگا دانسته، مراسمی که هر ساله با همکاری نشریه مارکا برگزار میشود.

 

این منبع گفته است: «انتقامگیری از بارسلونا به خاطر خودداری از شرکت در مراسم اهدای جوایز نشریه مارکا در تاریخ 25 اکتبر دلیل انتشار این گزارش اختصاصی از سوی این نشریه بوده است. باشگاه بارسلونا معتقد است که نرفتن نمایندگانش به مراسم مارکا سبب شده که این گزارش روی جلد مارکا برود اما این باشگاه نمیخواهد با آغاز جنگی که به نفعش نیست، آتش این شایعه را شعلهورتر کند.»

 

باشگاه بارسلونا میداند که شاید بودجهای در حدود 48 میلیون یورو برای تأمین حقوق درخواستی مسی در هر فصل کافی نباشد بلکه باید به او امتیازات دیگری مانند ضمانت ماندن در باشگاه پس از آویختن کفشهایش برای مدتی طولانی، بدهد. در حال حاضر هیچ کسی جز خود مسی نمیداند که او چه تصمیمی برای آیندهاش دارد، اینکه به زودی قراردادش را تمدید میکند، اینکه تا سال 2018 صبر کند یا اینکه تصمیمی مابین این دو گزینه اتخاذ خواهد کرد. در حالی که امکان دارد مسی در باشگاه بارسلونا که از 13 سالگی در آن حضور داشته بماند، لیگ برتر انگلیس هم میتواند او را برای یک ماجراجویی جدید وسوسه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی