۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد استراتژی موفق کی‌روش در چرخشی کردن ترکیب تیم ملی در دیدارهای قبلی، امروز نیزمقابل سوریه نیز پیاده شود.

همه سورپرایزهای کی‌روش در ترکیب امروز تیم ملی

کی روش یک تیم در داخل زمین دارد و یک تیم روی نیمکت و می توان گفت ایران در این دوره از بازی ها جزو معدود تیم هایی است که تیم روی نیمکت آن با تیم داخل زمین تفاوتی ندارد و شاید برخی از مهره هایی که روی نیمکت می نشینند توانمندی فردی قوی تری نسبت به رقیب شان در زمین داشته باشند.

سوشا مکانی

واقعیت این است کی روش هنوز در خصوص استفاده از دروازه بان به جمع بندی نهایی نرسیده است. پیش بینی ها استفاده از سوشا مکانی است به خاطر تجربیات بین الملی است که این دروازه بان بعد از حضور در تیم میوندالن کسب کرده است. سوشا با دروازه بانی های خوبی که برای این تیم نروژی به نمایش گذاشته است در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.

امید ابراهیمی

سعید عزت الهی در جلوی خط دفاعی نه امروز بلکه ماه هاست اعتماد کی روش را به خود جلب کرده است. کی روش به او بازی می دهد تا در جام جهانی تبدیل به یک بازیکن باتجربه شود. اما زوج او در این بازی امید ابراهیمی است. تنها بازیکن استقلال که تا به امروز کمتر به بازی گرفته می شد. علیرغم بازی های خوبی که در استقلال به نمایش می گذاشت. کی روش می خواهد در این بازی مزد بازی های خوب امید ابراهیمی در لیگ برتر را بدهد. جالب اینکه کمال کامیابی نیا ذخیره امید ابراهیمی در این بازی خواهد بود.

البته امید ابراهیمی در این بازی مزد صبرش را هم می گیرد. او هیچ گاه به نیمکت نشینی خود معترض نشد در حالی که خیلی ها به او می گفتند محق بازی کردن در ترکیب تیم ملی است.

مهدی طارمی

احسان حاج صفی محروم است و این فرصت تازه ای برای مهدی طارمی است که بازی در این پست را تجربه کند. وی پیش تر هم در این پست بازی کرده. هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس. در این پست که بازی می کند روی پای موافق به خوبی به داخل می زند و ضرباتی که او از این زاویه می زند در بیشتر صحنه ها برای دروازه بان غیر قابل مهار است چون ضربه اش کات دار به زاویه مخالف است.حضور او در زمین به مهاجم نوک هم برای رساندن تیم به هدف کمک می کند.

کریم انصاری فرد

در غیاب سردار آزمون، طبیعتا انتظارها بر این است رضا قوچان نژاد در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد اما از تمرینان این روزهای تیم ملی این طور پیداست که کریم انصاری فرد مهاجم نوک در بازی با سوریه خواهد بود. البته این خیلی عجیب نیست. کریم انصاری فرد در تیم پانیونیوس ارایه گر بازی خوبی بوده. چه فصل گذشته و چه این فصل. تا جایی که مورد توجه چند تیم شاخص قرار گرفته است از جمله فاینورد هلند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی