۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه رونالدو برابر لتونی از روي نقطه پنالتي موفق به باز كردن دروازه حريف شد اما يك ضربه پنالتي را هم از دست داد تا شب عجيبي را پشت سر بگذارد.

فحاشی‌ بعد از خراب شدن پنالتی

كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئالمادريد در جريان بازي يكشنبهشب تيمش مقابل لتوني از سري رقابتهاي مرحله مقدماتي جامجهاني ٢٠١٨ شب تلخ و شيريني را تجربه كرد؛ اگرچه او از روي نقطه پنالتي موفق به باز كردن دروازه حريف شد اما يك ضربه پنالتي را هم از دست داد تا شب عجيبي را پشت سر بگذارد. ستاره شماره ٧ تيم ملي پرتغال موفق شد در نيمه اول بازي از روي نقطه پنالتي براي تيمش گل بزند و در نيمه دوم دوباره برايش اين فرصت ايجاد شد كه پشت يك ضربه پنالتي ديگر قرار گيرد اما او اين بار ناكام ماند و نتوانست ضربهاش را وارد دروازه حريف كند. كمي بعد بازيكنان لتوني توسط زيوزينز كار را به تساوي كشيدند اما در نهايت اين ويليان كارواليو بود كه سه دقيقه بعد توانست مجدداً قهرمان اروپا را پيش بيندازد. در ادامه كريس هم با يك ضربه قيچي برگردان و برونو الوس برد تيمشان را قاطعانهتر نمودند.

 

كريس بعد از آنكه نتوانست ضربه پنالتياش را تبديل به گل كند با صداي بلند حرف زشتي را فرياد زد و به شانس بدش لعنت فرستاد و خشمش را خالي كرد. اين ضربه دوم پنالتي كريس در جريان بازي بود كه در دقيقه ٥٨ و در پي خطاي يكي از بازيكنات لتوني برروي آندره گومژ به نفع پرتغال اعلام شد. او ضربه پنالتي دومش را مثل ضربه پنالتي اول و به همان جهت زد اما دفعه دوم دروازهبان لتوني دست او را خواند و توپ كريس را منحرف كرده و مانع ورود آن به دروازه شد. بعد از اين اتفاق بود كه كريس از كوره دررفت و بعد از فريادي كه زد، ژستهاي خشمگينانهاي را هم به نمايش گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی