۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشگاه ومبلی امشب شاهد برگزاری دیداری دوستانه بین انگلیس و اسپانیا خواهد بود.

امضای حكم ماندگاری ساوت‌گيت

امشب انگليس در ورزشگاه ومبلي ميزبان اسپانيا خواهد بود و اين ديدار دوستانه براي گرت ساوتگيت به دليل حفظ جايگاهش روي نيمكت سهشير اهميت دوچنداني دارد.

 

انگليس

انگليسيها پس از پيروزي برابر اسكاتلند به تيمشان اميدوار شدند و گرت ساوتگيت هم تا حد زيادي رضايت سران فدراسيون فوتبال انگليس را جهت ماندن روي نيمكت سهشير به عنوان مربي دائم جلب كرده است. شايد نتيجه بازي امشب به عنوان يك بازي دوستانه چندان اهميتي نداشته باشد اما سبك بازي انگليس اهميت زيادي دارد چراكه ديدار برابر تيم قدرتمندي مثل اسپانيا ميتواند سرنوشت او را تغيير دهد. ليگ برتر انگليس در ساليان اخير بازيكنهاي خوبي معرفي كرده و دست ساوتگيت هم براي آرايش تيمش باز است. درخشش ليورپوليها به انگليس هم كمك كرده و اين را در بازي برابر اسكاتلند به وضوح ميشد مشاهده كرد. در ميانه ميدان جردن هندرسون و كمي جلوتر آدام لالانا و در نوك حمله دنيل استوريج كمك زيادي به سهشير كردند. استوريج در غياب هري كين نشان داد يك مهاجم قابل اتكاست. بازگشت وين روني هم اهميت زيادي براي ساوتگيت داشت و كاپيتان منچستريونايتد هم نشان داد هنوز توانايي حضور در تركيب اصلي تيم ملي كشورش را دارد. درون دروازه جو هارت هنوز هم جايگاهش را حفظ كرده و جان استونز در خط دفاعي رفتهرفته جا ميافتد. درخشش اين ستارهها ميتواند ساوتگيت را امشب خوشبختترين آدم در پايان 90 دقيقه ديدار با ماتادورها بكند.

 

اسپانيا

جولن لوپتگي دواي درد ماتادورها بوده و اسپانيا با حضور اين مربي جوان باز هم همان اسپانيايي است كه با بازيهاي خوبش مدتها بر بام فوتبال جهان و اروپا تكيه زد. پايان دوران دلبوسكه زمان خوبي اتفاق افتاد و اسپانياييها اميدوارند تيم ملي كشورشان دوباره در جام جهاني 2018 بتواند بين مدعيان قهرماني قرار بگيرد. در انتخابي جام جهاني تمام بازيهاي اسپانيا با نمايشهاي خوب اين تيم همراه شد. حتي در ديدار برابر ايتاليا كه با تساوي به پايان رسيد آنها تيم برتر ميدان بودند و به نوعي ميتوان گفت با بدشانسي نتوانستند به پيروزي دست پيدا كنند. اسپانياييها پس از دقيقاً يك سال بايد برابر انگليس به ميدان بروند. سال قبل اسپانيا در خاك خودش موفق شد 2 بر صفر سهشير را شكست دهد. ديداري كه ماريو گاسپار در آن يك گل به يادماندني به ثمر رساند. اسپانيا را ميتوان از لحاظ مهره يكي از غنيترين تيمهاي ملي دنيا ناميد. لوپتگي ميتواند به راحتي از كنار نام ايكر كاسياس بگذرد و قيد دعوت كردن بازيكنهايي مثل هكتور بيرين، خوانفران، سائول نيگوئس، سسك فابرگاس، پاكو آلكاسر و حتي پدرو رودريگس را بزند. اسپانياي تهاجمي اين روزها 17 گل در 5 بازي اخيرش به ثمر رسانده و شرايط خوبي با حضور آلوارو موراتا، ويتولو، نوليتو و آريتس آدوريس كهنهكار در اين منطقه از زمين دارند. امشب راموس، پيكه، اينيستا، كاستا، آلبا و مارتينس در ومبلي اسپانيا را همراهي نميكنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی