۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی رقابت‌های لیگ آزادگان را اعلام کرد.

خونه‌ به خونه نقره داغ شد

 دیدار تیمهای خونهبهخونه بابل و اکسین البرز روز 18 آبان برگزار شد. مازیار زارع بازیکن تیم خونهبهخونه به دلیل حملهور شدن به سوی داور و اهانت به وی که منجر به اخذ کارت دوم و اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مهرداد میناوند مربی تیم خونهبهخونه بابل بهخاطر حملهور شدن به داور و فحاشی از زمین بازی اخراج شد. وی نیز به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم خونهبهخونه بابل به دلیل تخلف تماشاگرانش که از ابتدای بازی فحاشی کرده و در دقیقه 68 بازی به داور سنگ ، بطری آب پرتاب کردند که سبب وقفه 6 دقیقهای برگزاری مسابقه شد و همچنین به دلیل پرتاب سنگ در دقیقه 96 که به کمک داور اصابت کرد (این در حالی بود که مسابقه دو بر صفر به سود تیم مقابل بود) و به دلیل مصدومیت داور، بازی نیمه تمام اعلام شد، این تیم به محرومیت از حضور تماشاگران در دو مسابقه خانگی محروم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم اکسین البرز اعلام میشود و تیم خونهبهخونه باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این رای قابل تجدید نظر است).

اعلام رای دیدار بادران تهران و نساجی قائمشهر
مسابقه تیمهای بادران تهران و نساجی قائمشهر در حالی 18 آبان برگزار شد و از سوی مرتضی غلامعلی تبار بازیکن نساجی قائمشهر تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با نیمکت تیم قابل انجام داد که از سوی کمیته انضباطی با سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم کریمی بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده پس از پایان مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

قاسم اسلامیخواه بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده پس از پایان مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین سید کاظم داداشی ماساژور تیم نساجی قائمشهر به دلیل حضور فعال در درگیری به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وحید کریمی فیزیوتراپ تیم بادران تهران نیز به دلیل حضوری فعال در درگیری به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است. وی همچنین به جریمه نقدی 5 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم نساجی مازندران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و سرمربی و بازیکنان تیم مقابل باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین با توجه به تکرار تخلف، یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران این تیم در دیدار خانگی در نظر گرفته شده است. محرومیت تعلیقی این رای از تاریخ 23 آبان تا پایان فصل جاری معتبر است و چنانچه در مدت زمان مربوطه، تخلفی از سوی تماشاگران نساجی مشاهده شود، محرومیت تعلیقی و علاوه بر تنبیه موخر به مرحله به اجرا در خواهد آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی