۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی در زمین گل‌آلود و شرایط بارندگی تاکتیک خاص خودش را دارد و نباید مثل بازی‌های معمولی در آن بازی کرد.

احمدزاده: بازی در زمین گل‌آلود تاکتیک خاص خودش را می‌طلبد

محمد احمدزاده در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل سوریه اظهار داشت: به نظر من سوریه در این دیدار به هدف خود رسید و شرایط به شکلی که تیم ملی ما انتظار داشت پیش نرفت و در نهایت نتیجه تساوی برای هر دو تیم خوب بود.

وی در مورد اینکه گفته میشود سوریه عمداً چنین ورزشگاهی را که شرایط جوی مناسبی ندارد برای میزبانی معرفی میکند تا امتیاز بگیرد، گفت: به هر جهت سوریه توانایی میزبانی در زمین خودش را ندارد و با توجه به اینکه نمیتواند از امتیاز بازی در خانه خود استفاده کند باید این موضوع را در جای دیگری جبران کند و از این جهت نمیشود از آنها ایراد گرفت.

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با شیوه مناسب بازی در شرایطی که زمین بازی گلآلود است عنوان کرد: در چنین شرایطی باید به بازی مستقیم، ضربات ایستگاهی، بلند کردن توپ از زمین، شوت از راه دور و... روی بیاوریم و بازی کوتاه و تاکتیکی در این شرایط جواب نمیدهد.

احمدزاده در ادامه خاطر نشان کرد: اگر میشد چنین شرایطی را از قبل پیشبینی کرد، باید بازیکنانی که تجربه بازی در این شرایط را دارند استفاده میشد. شاید از جمع بازیکنان تیم ملی فقط جلال حسینی، عزتاللهی و جهانبخش بازی در چنین شرایطی را تجربه کرده باشند و سایر بازیکنان این ویژگی را ندارند.

وی در پایان گفت: اگر کیروش از بازیکنانی مثل مازیار زارع و پژمان نوری در این دیدار استفاده میکرد میتوانستند به تیم ملی کمک کنند و شاید نتیجه بهتری در پایان بازی رقم میخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی