نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

‌ امروز در مالزی مهمان سوریه‌ایم و چهارمین ۳ امتیازمان از کارزار انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را می‌خواهیم.

برای نبرد امروز بیرانوند و آزمون و حاجصفی و احتمالاً امیری را نداریم و بدون ۴ مهره اصلی باید با سوریها مصاف کنیم. روزگاری اگر ۴ بازیکن اصلیمان را برای یک جدال قارهای از دست میدادیم، دللرزه میگرفتیم و گاه خود را از پیشباخته میدانستیم. حق هم داشتیم چراکه همواره فاصله اصلیهایمان با نیمکتنشینها، چندین و چند فرسنگ بود و اگر دایی یا باقری را نداشتیم، هرگز و هرگز ذخیرهها نمیتوانستند جای آنها را پر کنند و ایضاً خیال ما را راحت! همین عدم اعتماد به نفس به همه تیم منتقل میشد و حاصلش با آنچه ما میخواستیم، توفیری آشکار داشت.

اما امروز به یمن آیندهنگری کیروش و تغییر نسل تیم ملی پس از جام جهانی ۲۰۱۴، در هر پست آنقدر بازیکن کارساز و کار راهانداز داریم که قصه غیبت هیچ ستارهای غصهدارمان نمیکند و دقمان نمیدهد.

حالا اگر آزمون نباشد، گوچی هست و اگر گوچی نباشد، کریم انصاریفرد را داریم. حالا برای جانشینی حاجصفی، امید ابراهیمی و کمال کامیابینیا در رقابت هستند و انتخاب میان این دو برای کیروش گزینش بین خوب و خوبتر است.

این بزرگترین و ارزشمندترین دستاورد تیم ملی ما در دوران پیرمرد پرتغالی است. دیروز که آمد، دغدغه استعداد و بازیکن داشتیم و امروز ۵ سال بعد از حضور او، ترافیک ستاره تیم ملی را دچار مصائبی شیرین کرده است.

تیم ملی ما حالا هم جوان شده و هم در همه نقاط دو، سه بازیکن امتحان پسداده و قابل اعتماد دارد. بابت این دستاورد و ماحصل مهم و آیندهساز باید به کارلوس دست مریزاد بگوییم و از او تشکر کنیم.

Obrigado (ممنونیم) آقای کیروش.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی