نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حاشیه کلاس آموزشی TMS فیفا که امروز در هتل آکادمی برگزار شده بود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با رئیس فدراسیون هلند دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیاده روی در کنار رئیس فدراسیون هلند در آکادمی فوتبال

کارگاه آموزشی TMS صبح امروز در هتل آکادمی فوتبال آغاز و مراسم افتتاحیه این کارگاه از ساعت 9:30 در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

در این کلاس آموزشی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر و دو مدرس فیفا و جمعی از نمایندگان باشگاههای لیگ برتری حضور داشتند.آغاز مراسم امروز نزدیک به نیم ساعت تأخیر داشت که تاج این تأخیر را به دلیل ترافیک اتوبان همت اعلام کرد.

بعد از گذشت 20 دقیقه از کلاس، خبرنگاران در حالی که با دعوت فدراسیون فوتبال برای پوشش خبری در این کلاس حضور پیدا کرده بودند، به دلیل محرمانه بودن نکات مطرح شده در کلاس اجازه حضور پیدا نکردند.

مایکل فنپراخ، رئیس فدراسیون هلند به همراه فان تراخت، رئیس کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال اروپا امروز در هتل آکادمی حضور داشتند و بعد از خروج تاج از کلاس TMS در محوطه آکادمی فوتبال و کمپ تیمهای ملی قدم زدند و با یکدیگر گفتوگو کردند.

در جریان بازدید رئیس فدراسیون هلند از کمپ تیمهای ملی، تاج از فنپراخ خواست که در زمینه ارتقای کیفیت زمینهای چمن فوتبال در ایران همکاری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی