۰
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عبور از خط دفاعی ذوب‌آهن مشکل است چون مدافعان این تیم فیزیکی بازی می‌کنند اما سعی دارم ششمین گل این فصل را در این دیدار به ثمر برسانم.

شادکام: عبور از خط دفاعی ذوب‌آهن مشکل است

محمد شادکام در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوبآهن اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر ذوبآهن داریم ولی به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم و با توجه به امتیاز میزبانی و بازی مقابل تماشاگرانمان راهی جز پیروزی در این دیدار نخواهیم داشت.

وی افزود: البته ذوبآهن در چند بازی اخیر به شرایط خیلی خوبی رسیده و با تغییری که در کادر فنی این تیم انجام شده، نتایجشان هم بهتر شده است و نتیجه گرفتن در شرایط فعلی مقابل آنها کار ساده ای نیست.
 
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت در دیدار مقابل ذوبآهن به چیزی غیر از پیروزی فکر نمیکنند زیرا هواداران از ما انتظاراتی دارند که باید آنها را به خواستههایشان برسانیم.

شادکام در خصوص شرایط تیمش در این دیدار گفت: تیم ما شرایط آمادگی خوبی دارد ولی غیبت دو بازیکن صنعت نفت کار ما را در این دیدار با مشکل مواجه کرده است. امیدواریم با تلاش بازیکنان غیبت بغلانی و جهانی احساس نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عبور از خط دفاعی ذوبآهن مشکل است زیرا مدافعان این تیم فیزیکی بازی میکنند اما سعی دارم ششمین گل این فصل را در این دیدار به ثمر برسانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی