نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار با پرسپولیس فرصت خوبی برای بازیکنان پیکان است تا خودشان را نشان دهند. ما در این دیدار بازیکن آسیب دیده نداریم و در کل امیدوارم یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

جلالی: احتیاج نداریم فردا کنار زمین بایستم

مجید جلالی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص این دیدار اظهار داشت: من نه تنها به بازی فردا بلکه به فرداهای بهتر در مورد تیمم امیدوار هستم از این جهت که شاگردانم با اشتیاق بسیار زیادی کارشان را انجام میدهند و این مسئله من را نسبت به آینده تیم امیدوار کرده است.

سرمربی تیم پیکان گفت: فقط میتوانم بگویم که میدانیم با چه تیمی بازی میکنیم. آنقدر به بازیکنان اطلاعات دادهایم که اصلاً احتیاج نداریم فردا کنار زمین بایستم. بازیکنان ما قواعد چنین بازی را میدانند.

جلالی در خصوص روند رو به رشد تیم پیکان و اینکه میتوانند این روند را ادامه بدهند، تصریح کرد: فردا تمام راه نیست و بخشی از راه است اما بخش مهم بازی فردا میتواند به تیم ما شخصیت و احترام بدهد و به همین دلایل بچهها به اهمیت این دیدار واقفند و برای بازی فردا اشتیاق دارند و شما این اشتیاق را در زمین خواهید دید.

وی درباره وضعیت آرش برهانی و کنار گذاشتن او از فهرست بازیکن پیکان گفت: موضوع آرش مصدومیت نیست، موضوع الان آمادگی است نه آمادگی جسمی. بیش از 95 درصد عدم آمادگی او روحی و روانی است. سال گذشته هم در تیمی که حضور داشتم او را میخواستم اما آرش گفت میخواهم یک سال دیگر در استقلال بازی و خداحافظی کنم. اول فصل هم که با او برای تیم پیکان صحبت کردم به خودش گفتم که میتوانی را استقلال را فراموش کنی و از فضای آن تیم خارج شوی؟ او به من گفت تلاشش را خواهد کرد. مشکل برهانی بدنی و مصدومیت نیست و فضای ذهنی او است. آنطور که در تمرین کار میکند من را متقاعد نمیکند که به او بازی دهم. میخواهم برهانی مثل یک جوان 18 ساله به آینده امیدوار باشد. شاید هم خواسته من از او زیاد است.

سرمربی پیکان در واکنش به این سوال که تیمش مقابل پرسپولیس به دفاع صددرصد روی خواهد آورد یا اینکه ترکیب تیمش را تهاجمی میچیند عنوان کرد: کاملاً از نوع بازی حریفمان واقف هستیم و میدانیم با چه تیمی بازی داریم. با خصوصیات پرسپولیس آشنایی کاملی پیدا کردهایم و براساس ضعف وقوت آنها تیممان را ارنج کرده و تاکتیکمان را مشخص میکنیم. خیلی مهم است که بازیکنان ما در این بازی با تمرکز بالا بازی کنند.

جلالی درباره اینکه آیا از میزبانی این بازی بهره کافی را خواهد برد یا خیر، گفت: مسلماً با توجه به اینکه با حریف پرطرفداری بازی داریم، نمیتوانیم امیدوار باشیم از میزبانیمان امتیازی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه چه تضمینی هست که پیکان به سرنوشت تیم پیشین او سایپا که در نیم فصل دوم با افت شدیدی مواجه شد روبهرو نشود، خاطرنشان کرد: ثبات چیزی نیست که من بخواهم آن را پیش بینی کنم تجربه سی و چند سالهام میگوید که نباید در این زمینه پیش بینی کرد. در حال حاضر هماهنگی خیلی خوبی بین تیم و مدیریت باشگاه وجود دارد و همه چیز تنظیم شده است. دوطرف به یکدیگر احترام میگذارند و این هماهنگی کمک کرده تا تیم شرایط خوبی پیدا کند و من امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

سرمربی  پیکان در مورد عدم حضور بهادر عبدی در لیست 18 نفره مقابل پرسپولیس گفت: وضعیت عبدی مشابه برهانی است. همه ما میدانیم که عبدی مصیبت سنگینی را پشت سر گذاشت و شاید نیاز به زمان بیشتری داشته باشد که به شرایط عادی برگردد. اینکه عبدی را در لیست 18 نفره قرار ندادهایم تصمیمی بود که برای خودمان سخت است اما من در قبال شاگردان و تیمم مسئولیت دارم و فقط نمیتوانم به عبدی و برهانی فکر کنم.

جلالی با اشاره به اینکه تیمش در آینده ملی پوش هم در اختیار خواهد داشت، اظهار داشت: ما در تیممان ارزشیابی عملکرد داریم و اغلب بازیکنان پیکان از ابتدای فصل تاکنون 90 درصد پیشرفت کردهاند. حتی برخیها فراتر از آنچه من پیش بینی میکردم ظاهر شدند به این خاطر پیش بینی میکنم در آیندهای نزدیک پیکان هم در تیم ملی نماینده خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره تاکتیک احتمالی پیکان مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در فوتبال اتفاقاتی رخ میدهد که شاید مربی با 50 سال تجربه هم نتواند آن را پیش بینی کند. ما در شرایط خیلی خوبی به مصاف پرسپولیس میرویم اما اینکه در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد را نمیتوان پیش بینی کرد.

سرمربی پیکان در پایان با اشاره به مشکلات مالی که برای اکثر باشگاهها در لیگ برتر وجود دارد گفت: در مورد تیم خودمان میگویم که قراردادهای بازیکنان متوسط است و از این رو دغدغهای برای پرداخت دستمزدها نداریم اما من قبلاً به تاج در سازمان لیگ گفتهام که ما بازیکنان و مربیان جزو پرسنل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. درحالی که در عمل اینطور نیست و به ما میگویند قبل از اینکه قراردادمان را امضا کنیم باید بر مالیات قرارداد قبلی خود را تسویه کرده باشیم. 

جلالی افزود: این حمایت سازمان لیگ از اداره مالیات در مورد نظام وظیفه هم صدق میکند اما نمیدانم چرا سازمان لیگ از قرارداد بازیکنان و مربیان با باشگاهها دفاع نمیکند. من الان 55 درصد قرارداد خود را از باشگاه دیگر دریافت نکردهام و سازمان لیگ هیچ دفاعی از من نمیکند درحالی که سازمان لیگ  6 درصد از قراردادهای مربیان سهم دارد و اگر مبلغ 400 میلیون تومان قرارداد مربیان را درنظر بگیریم بیش از 25 میلیارد تومان پول به سازمان لیگ میرسد اما این سازمان در قبالش برای ما چه کاری انجام میدهد؟! مربیان ما از سازمان لیگ توقع دارند که حمایت شوند. من از طریق کانون مربیان به این مشکلات رسیدگی کردم اما فعلا به جایی نرسیدهایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی