۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی شب پنجم خود را پشت ‌سر می‌گذارد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها در جنوب‌غرب روسیه ورزشگاه المپیکو 2، روستوف میزبان جدال حساس و سرنوشت‌ساز تیم محبوب شهر با ستاره‌های بایرن ‌مونیخ خواهد بود. جدالی که برای روستوف در راه زنده ماندن امیدها برای رسیدن به رقابت‌های یورولیگ از اهمیت بالایی برخوردار است و ناکامی در آن می‌تواند زمینه حذف نایب‌قهرمان روسیه از رقابت‌های اروپایی را فراهم کند. ضمن اینکه این بازی فرصتی است تا روستوف انتقام شکست سنگین 5 بر صفر در بازی رفت را از باواریایی‌ها بگیرد و دوباره اعاده حیثیت کند به خصوص بعد از نمایش جالب توجهی که مقابل اتلتیکو مادرید صدرنشین گروه D در بازی قبلی داشت.

سردار وسعيد دراكران امشب عصريخبندان

یاران سردار آزمون و سعید عزتاللهی در شرایطی گام به بازی امشب میگذارند که تنها با کسب یک امتیاز از 4 بازی قبلی در انتهای جدول جا خوش کرده و تنها با کسب امتیاز از مصاف امشب میتوانند امیدوار به فرار از قعرنشینی باشند. بنا به اعلام سایتهای هواشناسی دمای هوای امشب روستوف به 10- درجه خواهد رسید تا قبل از هرگونه مسئله فنی، مبارزه با این توده هوای سرد در روسیه برای باواریاییها و سرمربی مشهورشان کارلو آنچلوتی به دغدغهای بزرگ تبدیل شود. جالب اینکه با استناد به همین هوای سرد، توئیتر رسمی باشگاه روسی با انتشار تصویری از عکس دستهجمعی بایرنیها به حالت طعنه، کلاه معروف روسیه برای مبارزه با سرما را روی سر بایرنیها تعبیه کرد تا آژیر قرمز را برای قهرمان آلمان به صدا درآورد که کار آسانی امشب در یخبندان روسیه نخواهند داشت.

سایتهای معتبر خبری روسیه از قرار گرفتن سردار آزمون در ترکیب اصلی روستوف برای جنگ با بایرن خبر داده و مدعی شدند مهاجم ایرانی بعد از روزهای پرتنشی که قبل و بعد از مصاف با روبین کازان پشت سر گذاشت، حالا امید اول گلزنی تیمش در جدال با باواریاییها قلمداد میشود.

سایت چمپیونات در همین ارتباط نوشت: «آزمون بعد از گلزنی در مصاف با اتلتیکو مادرید امیدوار است مقابل بایرن هم گلزنی کند تا بر میزان محبوبیت خود بیفزاید. بازیکنی که به خاطر اختلافاتش با باشگاه روبین در کازان با دردسرهای زیادی روبهرو شد همچنان امید اول قربان بردیف در خط حمله محسوب میشود و امشب دوئل این بازیکن با مدافعان سرشناسی همچون مت هوملس و گارسیا میتواند جذابیتهای خاصی را رقم بزند». این در حالی است که سایت SOV نیز با اشاره به مصدومیت و غیبت مانوئل نویر دروازهبان سرشناس بایرنیها این اتفاق را فرصت مناسبی برای سردار و سایر بازیکنان روستوف دانست تا شانس خود را برای کسب اولین برد در لیگ قهرمانان اروپا امتحان کنند.

با وجود اینکه پیشبینیها از سرمای شدید در حین بازی خبر میدهد اما استقبال طرفداران روستوف از پیشفروش بلیتها به قدری زیاد بود که بازار سیاه تهیه بلیت این مصاف در شهر روستوف داغِ داغ است. یکی از سایتهای محلی روستوف در تشریح وضعیت بلیتفروشی مصاف با بایرنمونیخ نوشت: «فوتبالدوستان روستوف برای اینکه فرصت رویارویی با ستارههای سرشناس حاضر در باواریای آلمان را از دست ندهند، حاضر شدهاند از 20 تا 200 هزار روبل روسیه (100 هزار تا یک میلیون تومان) برای خرید بلیت معمولی بپردازند»، اتفاقی که سر و صدای زیادی در محافل خبری به راه انداخت و بسیاری از منتقدان سیاستهای باشگاه مدعی بودند که سران روستوف میتوانستند با مدیریت بهتر، بلیتها را راحتتر در اختیار طرفداران خود قرار دهند.

آخرین جلسه تمرینی روستوف در شرایطی برگزار شد که هوای آفتابی شهر در کنار سرمای ناشی از بارشهای سنگین برف این تمرین را تحتالشعاع خود قرار داده بود. در این تمرین بازیکنان روستوف از جمله سعید عزتاللهی و سردار آزمون پا به پای سایر همتیمیهای خود 90 دقیقه تمرین سنگین را پشت سر گذاشتند تا خود را برای جدال امشب آماده کنند. در این تمرین عزتاللهی باز هم در ترکیب تیم اصلی جایی نداشت تا مشخص شود اختلافات او با سران باشگاه بر سر تمدید قرارداد همچنان ادامه دارد و این بازیکن در حسرت بازی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد سوخت. مسلماً اگر سعید عزتاللهی زیر بار تمدید قرارداد با باشگاه روس میرفت میتوانست طعم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بچشد و تجربه بازی با ستارههای بزرگ اروپا را به دست میآورد درست مثل سردار آزمون، اما زیر بار این خواسته روستوفیها نرفت تا روزهای پایانی حضورش در این تیم با نیمکتنشینی توأم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی