نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنياد خیریه لیونل مسی در اسپانيا نيز فعاليت‌هايي را انجام مي‌دهد و به عنوان مثال با بيمارستان‌هاي شهر بارسلونا به همكاري مي‌پردازد.

از تأمين واكسن تا ساختن بيمارستان و مركز آموزشی

بنياد خيريه لئو مسي در ماهها و سالهاي اخير فعاليتهاي انساندوستانه فراواني را در كشورهاي مختلف دنيا، از هائيتي و نپال گرفته تا سوريه و لبنان انجام داده است. هدف اين بنياد كمكرساني به انسانهاي نيازمند است و به عنوان مثال در كشورهاي سوريه و لبنان، بنياد مسي به كمك هزاران كودك پناهجويي شتافته كه همراه با خانوادههايشان از جنگ فرار كردهاند. يكي از بزرگترين اهداف اين بنياد، انجام تحقيقات و بررسيهاي لازم در مورد بيماريهايي است كه كودكان را هدف قرار ميدهد كه از جمله انواع اين بيماريها ميتوان به شاخههاي مختلف بيماري سرطان اشاره كرد. در عين حال اين بنياد به رشد و پرورش پزشكان جوان آرژانتيني كمك ميكند تا در آينده دانش خود را در زمينه سلامتي عمومي در آرژانتين به كار بگيرند. اين بنياد در اسپانيا نيز فعاليتهايي را انجام ميدهد و به عنوان مثال با بيمارستانهاي شهر بارسلونا به همكاري ميپردازد. در اين گزارش قصد داريم بعضي از فعاليتهاي بنياد خيريه مسي در سرتاسر دنيا را بررسي كنيم:

 

* تأمين واكسن: اين بنياد 9 هزار جعبه داروي SOFOSBOVIR را تهيه كرده است. اين دارو براي مبارزه با بيماري هپاتيت C مورد استفاده قرار ميگيرد و به زودي در بيمارستانهاي مختلف توزيع ميشود. با اين حجم دارو ميتوان 3000 بيمار را درمان كرد و ارزش اين واكسنها در بازار 3 ميليون دلار برآورد شده است.

 

* نپال: ساخت 13 مركز سلامت براي درمان و بهبود بازماندگان زلزله

هزينه تقريبي: 434هزار يورو

 

* سوريه: ساخت 20 مركز آموزشي در شهرهاي مختلف

هزينه تقريبي:223 هزار يورو

 

* آرژانتين:

سانتياگو د استرو (ساخت خانه مادران براي مادراني كه كودكانشان در بيمارستان آنياتويا بستري هستند)

خوانين (مندوسا): ساخت يك مركز ورزشي كه استفاده از آن براي عموم آزاد است 

تيم فوتبال معلولان آرژانتين: اهداي يك ويلچر موتوردار Strike Force كه قيمت آن 10 هزار دلار است

بوينوس آيرس: تأمين وسايل و تجهيزات براي سكونت كودكان. بازسازي مركزي براي مراقبت از نوزادان و كودكان صفر تا 5 سال

روساريو: بازسازي سالن يك بيمارستان كودكان ويكتور ويللا با هزينه بيش از 4/1 ميليون دلار

 ساخت بيمارستان سنتناريو

تأمين وسايل پزشكي مورد نياز به ارزش 40 هزار دلار

نقاشي و برقكشي كلاسهاي درس مدرسه لاس اراس

 

* اسپانيا:

المپيك ويژه كاتالونيا: از سال 2014 به بعد بنياد مسي براي برگزاري جلسات تمرين ورزشي و مشاركت اجتماعي كودكان با معلوليتهاي ذهني به فعاليت ميپردازد.

بيمارستان سنت خوان د دو: مشاركت در انجام تحقيقاتي در مورد گونههاي مختلف بيماري سرطان كودكان كه روي رشد آنها تأثير ميگذارد. در عين حال اهداي بورسيههاي تحصيلي و اهداي لوازم پزشكي و مشاركتهاي مختلف.

بيمارستان جرمن ترياس ايي پويول: پرورش پزشكان و ارائه بورسيه به پزشكان آرژانتيني براي تحصيل در شاخه پزشكي كودكان و تأمين هزينههاي سفر و هزينههاي جانبي آنها.

بيمارستان وال د ابرون: بازسازي سالن اورژانس مربوط به مادر و فرزندان- ساخت بخشهاي مختلف در بيمارستان و تأمين بودجه تحصيل براي پزشكان

بيمارستان كلينيك بارسلونا: بنياد مسي در انجام تحقيقات پزشكي از جمله در رابطه با مشكلات ژنتيك در اين بيمارستان كه زير نظر دكتر جوزپ مالووي انجام ميشود، مشاركت ميكند. در عين حال آنها در ايجاد بانك بافتهاي خوني و پرورش پزشكان و خريد وسايل پزشكي با اين بيمارستان همكاري ميكنند و از سال 2013، تا سال 2018، سالي 150 هزار يورو به اين بيمارستان كمك مالي ميكنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی