نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بارسلونا، تساوی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن و توقف منچسترسیتی به پایان رسید.

صدرنشینی بارسا، اتلتیکو و پاری‌سن‌ژرمن

در ادامه شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و منچسترسیتی جواز صعود به جمع 16 تیم برتر رقابتها را به دست آوردند.

 در بازیهای گروه سوم، بارسلونا 2 بر صفر در خانه سلتیک پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. لیونل مسی در دقایق 24 و 56 (از روی نقطه پنالتی) گلهای بارسلونا را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، منچسترسیتی با وجود تساوی یک-یک در خانه مونشنگلادباخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

 رافائل در دقیقه 23 مونشنگلادباخ را پیش انداخت. در ادامه سیلوا در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاند و با وجود اخراج استیندل از گلادباخ در دقیقه 51 و فرناندینیو از منچسترسیتی در دقیقه 63، تساوی یک-یک برای دو تیم دست نخورده باقی ماند.

 به این ترتیب، بارسلونای 12 و منچسترسیتی هشت امتیازی صعود خود را قطعی کردند. بورسیا مونشنگلادباخ پنج امتیازی هم به عنوان تیم سوم جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.

چهارشنبه شب همچنین در گروه اول، آرسنال و پاریسنژرمن در جدال برای سرگروهی به تساوی 2-2 دست یافتند.

کاوانی در دقیقه 18 و ایوبی (بازیکن حریف) در دقیقه 77 برای میهمان پاریسی و ژیرو در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و وراتی (بازیکن حریف) در دقیقه 60 برای آرسنال گل زدند.

جدال لودوگورتس و بازل در این گروه نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.

براساس این گزارش، در گروه اول، آرسنال و پاریسنژرمن 11 امتیازی از قبل صعود خود را قطعی کرده بودند.

 در گروه دوم، ناپولی در خانه مقابل دیناموکیف به تساوی بدون گل رسید و جدال بشیکتاش با بنفیکا با تساوی 3-3 به پایان رسید. در جدول گروه دوم، ناپولی و بنفیکا با هشت و بشیکتاش با هفت امتیاز شانس صعود دارند و دیناموکیف دو امتیازی در قعر جدول حتی شانس سوم شدن هم ندارد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم، اتلتیکومادرید 2 بر صفر آیندهوون را شکست داد.

گامیرو در دقیقه 55 و گریزمان در دقیقه 66 گلهای تیم مادریدی را به ثمر رساندند تا اتلتیکوی 15 امتیازی در حضور بایرن مونیخ سرگروهی خود را قطعی کند.

از گروه چهارم بایرن 9 امتیازی به عنوان تیم دوم صعود کرده و روستوف چهار امتیازی در صورت کسب یک امتیاز در بازی هفته آخر مقابل آیندهوون یک امتیازی به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا راه مییابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی