۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات كشتي آزاد و فرنگي جايزه بزرگ اتحاديه‌ جهاني‌ كشتي از صبح امروز در شهر باكو آغاز مي‌شود.

اولين امتحان جوانگرایی طلایی و اشكانی

بعد از بازيهايالمپيك 2016 برزيل و كنارهگيري رسول خادم و محمد بنا از سرمربيگري تيمهاي ملي آزاد و فرنگي بزرگسالان كشورمان، سكان هدايت و سرمربيگري اين تيمها به محمد طلايي و علي اشكاني سپرده شد. واگذاري هدايت مليپوشان به دو مربي جوان، بيانگر آغاز تغيير و تحول در كادر فني و هدايت تيمهاي ملي، پوستاندازي و جوانگرايي در جمع مليپوشان و نفرات دعوت شده به اردو، مسابقات و ميادين مختلف را نويد ميدهد. بهرغم اينكه هيچكس با پوستاندازي، انجام تغيير و تحول در عرصه مربيگري يا جوانگرايي در جمع مليپوشان نبوده و نيست ولي متأسفانه بعضيها با رفتار و گفتههاي خود، بهجاي تقويت اين اقدام، بيشتر به تنور آتش حاشيهها و تنشهاي آزاردهنده و نگرانكننده ميدمند! در حالي كه هنوز مشخص نيست بزرگان، افتخارآفرينان و نامداراني مثل حميد سوريان، اميد نوروزي، قاسم رضايي، بشير باباجانزاده و...  قصد ادامه حضور در عرصه قهرماني را دارند يا نه، گروهي از اعضاي شوراي فني تيمهاي ملي كشتي فرنگي، گويا اصلاً مأموريتي ويژه دارند تا به هر شكل ممكن، اين نامداران را با دلخوري و عصبانيت وادار به كنارهگيري از تيم ملي كنند! هرچند فعلاً قصد پرداختن به اين موضوع را نداريم.

به گزارش خبرورزشی مسابقات جايزه بزرگ باكو، اولين حضور محمد طلايي و علي اشكاني به عنوان سرمربيان تيمهاي ملي آزاد و فرنگي بزرگسالان در يك ميدان رسمي و معتبر برونمرزي است. البته محمد طلايي به عنوان سرمربي تيم ملي جوانان، تجربيات ارزندهاي دارد كه پاره كردن نوار ناكاميهاي جوانان كشتي آزاد در كسب قهرماني جهان، يكي از افتخارات اوست اما علي اشكاني بدون داشتن چنين پيشينه و پشتوانهاي مستقيماً از نوجوانان به بزرگسالان آمد كه همين موضوع، نگرانيهايي را در پي داشته و دارد. بدون شك با اعتماد به سرمربيان جوان تيمهاي ملي بايد زمينه استفاده مطلوب و بهينه از موقعيت به دست آمده را فراهم كنيم.

از امروز دو تيم اعزامي كشورمان به باكو با گروهي از جوانان مستعد و جوياي نام به مصاف مدعيان ميروند تا شاهد شروع پوستاندازي در تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي و اولين امتحان جوانگرايي محمد طلايي و علي اشكاني در اين تيمها باشيم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی