نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوكس پس از چند سال ركود مي‌خواهد به جايگاه اصلي‌‌اش برگردد.

ستارپور‌: نمی‌گذارم بوكس زنگ تفريح بماند!

محمد ستارپور بوكسور برنزی آسیا كه چند ماهی است سرپرست بوكس تهران شده، میگوید: «امیدوارم با كمك اهالی خانواده بوكس تهران دوباره بتوانیم قدرت قبلی را به هیأت برگردانیم.»

ستارپور با انتقاد از ضعف هیأت در سالهای قبل، ادامه میدهد: «در سالیان اخیر بوكس تهران زنگ تفریح شده بود اما با تغییر نگاه رئیس فدراسیون و اعتماد به جوانان، برگشت قدرت به دور از دسترس نیست.»

سرپرست بوكس تهران به تغییر نایبرئیس هیأت تهران اشاره میكند: «به همایوننژاد پیشنهاد همكاری دادیم اما او به دلیل همكاری با هیأت بوكس سابق قبول نكرد. از آنجا كه همایوننژاد از جنس بوكس نبود، زیاد تمایلی به حضور در بوكس نداشت ضمن اینكه اهالی هم او را قبول نداشتند.»

به گزارش خبرورزشی ستارپور درباره كشف استعدادهای بوكس میگوید: «برنامههایی دارم تا اول برای بازیهای آسیایی 2018 جاكارتا دورخیز داشته باشیم و در صورت انتخاب به عنوان رئیس هیأت در سه سال و نیم مانده تا المپیك آینده برای این مهم تلاش كنیم. كار سخت است اما با تلاش مداوم بوكس تهران پتانسیل گرفتن چند سهمیه المپیك 2020 توكیو را دارد.»

او به فعالیت چند ماههاش در بوكس پایتخت اشاره میكند: «پس از ورودم به هیأت، قهرمان جوانان ایران شدیم. مضافاً اینكه زمینه بازگشت نیروهای مستعد كه در چند سال اخیر به دلیل بیتوجهی كنار بودند را فراهم كردیم.»

عضو پیشین تیم ملی ادامه میدهد: «تنها تمركزم در سالهای اخیر حضور در بوكس و خدمت بوده است. از روز اول گفتم ریاست برایم مهم نیست و میخواهم دینم را به بوكس ادا كنم، به همین خاطر با رخصت از بزرگان پایتخت آمدم تا با همدلی و تلاش خانواده، بوكس پایتخت را به جایگاه اصلیاش برسانم. از همه بزرگان و مربیان استان میخواهم دست یاری بدهند و شاگرد خودشان را در این امر خطیر تنها نگذارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی