۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدت‌‌هاست كه خبري از حسين رضازاده نيست.

رضازاده: خوبی وزنه‌‌برداری اين است كه مردم عاشقش هستند

 از زمانی كه از ریاست فدراسیون وزنهبرداری كنار رفته، بیشتر سرش در شورای شهر گرم است و سعی میكند تا زیاد وارد دنیای وزنهبرداری نشود. فقط زمانی كه ركوردی زده شود، او اظهارنظر میكند و دوست ندارد خود را درگیر مسائل مختلف كند. او این بار هم درباره فدراسیون و عملكرد وزنهبرداران اظهارنظری نمیكند اما پیشنهادهایی میدهد برای اینكه این رشته همچنان كه در مسیر موفقیت است، به مسیر خودش ادامه دهد. رئیس سابق فدراسیون به خبرورزشی میگوید: «مهمترین نكتهای كه باید به آن توجه كرد، بودجه است. وزنهبرداری نسبت به سایر رشتهها پخش زنده ندارد و كمتر اسپانسرها راغب هستند تا در این رشته سرمایهگذاری كنند. بیشترین بودجه را وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك میدهند. به نظرم یك فدراسیون قوی میتواند با تأمین بودجه خیلی از مشكلات را حل كند. اردوهای مختلف، برگزاری مسابقات متفاوت و استعدادیابی و...»

او این را گفت و ادامه داد: «چیزی كه رشته وزنهبرداری را جذاب میكند، علاقه مردم به آن است. خوشبختانه در ایران مردم وزنهبرداری و وزنهبرداران را دوست دارند. یكجورهایی مردم عاشق وزنهبرداری هستند. باید بگویم تمام تلاش مدیران باید شاد كردن دل همین مردم باشد. من در زمانی كه رئیس فدراسیون بودم، اسپانسرهای زیادی را جذب كردم و با همین هزینهها مسابقات زیادی را برگزار كردم. حامیان مالی زیادی مسابقات ما را حمایت كردند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد تا بچههای وزنهبرداری انگیزههای زیادی برای وزنه زدن داشته باشند.»

رضازاده در پایان گفت: «استانها نقش زیادی در موفقیتهای وزنهبرداری دارند. به نظر من رسیدگی به استانها مهمتر از اردوهای برونمرزی است. ما در ایران استعدادهای زیادی داریم كه میتوانند در مسابقات داخلی بدرخشند و وزنه بزنند. برای همه وزنهبرداران آرزوی موفقیت میكنم و امیدوارم كه در مسابقات مختلف بدرخشند.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی