نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برتری لسترسیتی برابر بروژ و صعود بدون شکست شاگردان رانیری به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد باز هم آنها تاریخ ساز شوند.

تاريخ‌سازیهای لستر ادامه دارد

لسترسيتي با پيروزي دو بر يك مقابل بروژ بلژيك 13 امتيازي شد و در ورزشگاه كينگپاور صعود به مرحله يكهشتم نهايي را جشن گرفت. قهرمان فصل گذشته ليگ برتر يك بار ديگر تاريخسازي كرد و موفق شد مقتدرانه به دور بعد راه پيدا كند. لستر همچنان بدون شكست در ليگ قهرمانان اروپا ميتازد و هيچكس جلودارش نيست.

 

اوكازاكي؛ ششمين گلزن ژاپني ليگ قهرمانان

كلوديو رانيري اخيراً مدعي شد شيوه بازي شينجي اوكازاكي نه فقط حريف را شوكه ميكند بلكه موجب تحريك همتيميهايش نيز ميشود. گل زودهنگام اوكازاكي، بروژيها را عصباني كرد و نظم تيمي آنها را به هم ريخت. جالب است بدانيد كه نتايج مثبت لسترسيتي در اين فصل زماني رقم خورده كه اوكازاكي از ابتدا براي اين تيم به ميدان رفته است. از سه پيروزي كه لستر در ليگ برتر به دست آورده، دو بار موقعي بود كه اوكازاكي در تركيب اصلي قرار داشته است. او با گلي كه به ثمر رساند، ششمين بازيكن ژاپني لقب گرفت كه در ليگ قهرمانان موفق به گلزني ميشود.

 

اندي كينگ از ديروز تا امروز

هشت سال پيش در همين روز اندي كينگ در بازي با اسكانتورپ در ليگ دسته اول انگليس به ميدان رفت و براي لستر گلزني كرد تا تيمش دو بر يك پيروز شود. او حالا با لسترسيتي در ليگ قهرمانان بازي ميكند و در هر مرحله از موفقيتهاي لستر كنار تيم است. اندي كينگ سال 2004 به عضويت آكادمي لستر درآمد و حالا 344 بازي براي اين تيم انجام داده است.

 

محرز و واردي همچنان ناهماهنگ

اگر به طور خلاصه يك دليل براي شروع نااميدكننده لستر در ليگ برتر وجود داشته باشد، آن عدم هماهنگي رياض محرز و جيمي واردي است. محرز در هفت بازي اخير اين تيم در ليگ برتر تنها يك بار براي واردي موقعيت گلزني فراهم كرده است. فصل قبل اما واردي ركورد فان نيستلروي را شكست و محرز هم 18 گل به همراه10 پاس گل داشت. به نظر ميرسد هردو توانايي و اعتماد به نفسشان را در اين فصل از دست دادهاند. هرچند كه محرز در دقيقه 35 اين بازي يك موقعيت گلزني براي واردي فراهم كرد كه مهاجم تيم ملي انگليس در آفسايد بود. با اين حال او گل دوم تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا كمي از زير بار انتقادات رها شود.

 

جشن بروژيها خراب شد

باشگاه بروژ در تاريخ 13 نوامبر يكصد و بيست و پنجمين سالگرد تأسيس خود را جشن گرفت اما حقيقتاً نمايش ضعيف آنها در ليگ قهرمانان دليلي براي برپايي جشن باقي نگذاشت. اگرچه گل ژوزه ايزگويردو در اوايل نيمه دوم هواداران بروژ را اميدوار كرد اما در نهايت لستر برنده بازي شد تا بروژ بدون امتياز در قعر جدول گروه G جا خوش كند و ديگر اميدي براي رسيدن به ليگ اروپا نيز نداشته باشد.

 

واردي گل نميزند

وقتي قبل از دقيقه 60 فرصت گلزنياش را از دست داد، حق داشت كه ناراحت شود. او با وجود اينكه هفته گذشته مقابل تيم ملي اسپانيا گلزني كرد اما آخرين گل او براي لستر به تاريخ 10 سپتامبر برميگردد. واردي سال گذشته، فصل درخشاني را سپري كرد اما نمايش ضعيف امسال او به نظر ميرسد ادامهدار نخواهد بود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی