نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برتری 8-1 برابر پاپوآگینه نو و سپس توقف بدون گل برابر سوریه در باتلاق سرمبان باعث شد تا تیم ملی نه تنها در رنکینگ ماه جدید فیفا فرصتی برای صعود نداشته باشد بلکه با سه پله سقوط نیز مواجه شود تا در جایگاه سی ام دنیا قرار بگیرد.

سقوط تیم ملی در رنکینگ جدید فیفا

به گزارش خبرورزشی، جدیدترین رنکینگ تیم های ملی جهان در حالی از سوی فیفا منتشرشد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۷۹۷ امتیاز همچنان در صدر رنکینگ قاره آسیا باقی ماند تا آقایی فوتبال ایران در آسیا با هدایت کارلوس کی روش دو ساله شود. آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۱۴ ژاپنیها در صدر رنکینگ آسیا جای داشتند اما از آن پس تاکنون صدر رنکینگ قاره به طور ممتد در اختیار شاگردان کی روش قرار دارد.

در رنکینگ جدید ایران با سه پله سقوط روبرو شد که این اتفاق بر اساس شیوه امتیازدهی و محاسبات فیفا رخ داد تا سه تیم ایرلند، اوکراین و بوسنی، تیم ملی ایران را پشت سر بگذارند چون در این یک ماه نتایج و امتیازات بهتر و بیشتری به حساب خود واریز کرده بودند آن هم به خاطر حریفان بهتری که در این یک ماه از پیش رو برداشتند. صدر رنکینگ جهانی هم در اختیار آرژانتین، برزیل و آلمان است. اما در بین تیم های آسیایی کره جنوبی بار دیگر خود را به رده دوم قاره رساند و ژاپن با صعودی دو پلهای در رده سوم قرار گرفت. استرالیا نیز با سقوطی دو پلهای به رده چهارم آسیا نزول کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی