نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حساس ترین دیدار امروز لیگ برتر جدال پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه شهداى قدس با نتیجه مساوی به پایان رسید.

توقف پرسپولیس 10 نفره مقابل پیکان

به گزارش خبرورزشی، در این دیدار که در سرمای زیر صفر  تهران برگزار می شد دو تیم در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

این دیدار با حضور 6 هزار تماشاگر و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد.

پرسپولیس از دقیقه 65 این دیدار در پی اخراج محمد انصاری 10 نفره به کار ادامه داد. انصاری اولین اخطار خود را در دقیقه 49 دریافت کرده بدود. پس از اخراج انصاری برانکو رضاییان را به جای علیپور وارد میدان کرد.

در نیمه اول این دیدار پرسپولیس مطابق دیدارهاى قبلی توسط بازیکنان خط میانى به دنبال راهى به دروازه حریف بود و این طارمی بود که همچنان در پیدا کردن روش مطمئن گلزنی ناموفق عمل کرد تا فرصت هاى این تیم از دست برود.

پیکان نیز با استفاده از ضعف جناح چپ دفاعى سرخپوشان امیدوار بود از این راه به گل دست یابد که فرصت سوزى و عملکرد مناسب بوژیدار مانع از این اتفاق شد تا جدال دو تیم در نیمه اول گلی در پی نداشته باشد.

فرصت سوزی های پرسپولیس در نیمه دوم هم ادامه داشت. مهدی طارمی در دقیقه دقیقه ٦١ بهترین فرصت گلزنى را برای تیمش از دست داد. ارسال دیدنى مسلمان با ضربه سر بی دقت طارمی مسیر خارج از دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

طارمی این فرصت را داشت تا در دقیقه 89 سه امتیاز ارزشمند را برای تیمش کسب کند. با ارسال دیدنی رامین رضاییان براى طارمی او را با رحمان احمدى تک به تک کرد که باز هم این مهاجم نتوانست دروازه حریف را باز کند.

 

پیکان:

رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، مرتضی آقا خان، ابوالفضل ابراهیمی(آیراپتیان 72) و گادوین منشا.

سرمربی: مجید جلالی

 

پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، محسن ربیع خواه، کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان(احمد نوراللهی 73)، فرشاد احمدزاده(صادق محرمى 89)، وحید امیرى، مهدى طارمى و علیپور(رامین رضائیان 70).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی