نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل پیکان عملکرد خوبی داشتیم،‌ اما بدشانس بودیم.

پیکانی‌ها روی ضدحمله برنامه داشتند

سیدجلال حسینی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پیکان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما میدانستیم که چنین بازی سختی در پیش خواهیم داشت. فوقالعاده تلاش کردیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: پیکانیها روی ضدحمله برنامه داشتند، این درحالی بود که تمرکز ما فقط روی برد بود، اما شانس نداشتیم، البته آنها هم موقعیتهایی داشتند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد. 

حسینی در مورد صحنه آخر بازی که پیکانیها یک موقعیت خطرناک را از دست دادند، تصریح کرد: ما در موقعیت حمله بودیم که آنها از ضدحمله خود استفاده کردند اما خوشبختانه توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در مورد داوری هم باید بگویم شاید مشکلی نداشته باشد، اما باید یک بار توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعاً روزبهروز بهتتر خواهیم شد، باید قبول کنیم چند بازیکن ما تازه به تیم اضافه شدهاند و قطعاً بعد از چند هفته تمرین میتوانیم به شرایط ایدهآل برگردیم.

وی در مورد اینکه برخی از کارشناسان معتقدند مدافعان پرسپولیس مقابل بازیکنان قدرتی دچار مشکل میشوند، گفت: قدرت منشا چه بود؟ وقتی ما بالا بازی میکنیم، قطعاً تیم حریف هم صاحب موقعیتهایی میشوند، آنها بیشتر تلاش میکردند با پاسهای بلند از فضای پشت مدافعان استفاده کنند که خوشبختانه ما این اجازه را به آنها ندادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی