نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر فنی باشگاه سیاه جامگان گفت: تیم ما سرمربی ندارد و مشخص نشده چه کسی به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد.

عزیزی: با همین روال پیش خواهیم رفت

خداداد عزیزی درباره آخرین وضعیت سیاهجامگان اظهار کرد: تیم ما سرمربی ندارد و تنها کمک مربی، مربی گلرها و مربی بدنساز دارد. مرتضی شفیعی و عباس دهقانی نیز به عنوان مربیان تیم بر روی نیمکت سیاه جامگان مینشینند و من به عنوان مدیر فنی فعالیت خواهم کرد. هنوز تصمیم گرفته نشده که چه کسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود اما فعلا با همین روال پیش خواهیم رفت و خدا را شکر شرایطمان مطلوب است.

وی درباره وضعیت سیاه جامگان نیز ادامه داد: برنامه ما این بوده است که در بازیهای خارج از خانه نبازیم و در خانه بتوانیم حریفان را شکست دهیم. بازی با نفت تهران ابتدای کار ما بود و هنوز شرایط کاملا مهیا نبود اما در بازی با استقلال خوزستان خوب کار کردیم و توانستیم با امتیاز از خوزستان بازگردیم. برای بازی با صنعت نفت نیز فقط برای برد به زمین خواهیم رفت.

مدیرفنی تیم سیاه جامگان درباره جذب بازیکن در نیم فصل نیز گفت: سه یا چهار بازیکن را جذب خواهیم کرد. حتما یک گلر و یک دفاع وسط می خواهیم اما معلوم نیست بازیکنانی که میخواهیم جذب کنیم حتما خارجی باشند. هنوز تا نیم فصل خیلی مانده است اما قطعا بازیکنان باکیفیتی را به تیم اضافه می کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی