۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تکلیف تحریم یا عدم تحریم مراسم برترین‌های آسیا به کجا رسید، گفت: هنوز تصمیمی برای حضور در مراسم AFC نگرفته‌ایم. وقتی به افتخارات فوتبال کشور ما بها نمی‌دهند ما هم باید از منافع کشورمان دفاع کنیم و برای همین نامه عدم حضور در مراسم AFC را زدیم. به هر حال بعد از آن نامه شرایط کمی تغییر کرد و دیدید که کار ما کارساز شد.

تاج: هنوز تصمیمی برای حضور در مراسم AFC نگرفته‌ایم

وی ادامه داد: برای اینکه در مراسم پنجشنبه شرکت کنیم هنوز هیچ تصمیم قاطعی نگرفتهایم و قرار است طی همین یکی دو روز آینده (فردا) در جلسه ویژهای که در فدراسیون فوتبال خواهیم داشت درباره حضورمان تصمیم بگیریم. فعلا حضورمان در مراسم مشخص نیست ولی ممکن است در جلسه تصمیم به حضور بگیریم. هنوز تا پنجشنبه زمان زیادی باقی مانده است و نمی خواهیم عجله کنیم.

تاج در خصوص اینکه پیوندهای خواهرخواندگی میان فوتبال ایران و کشورهایی از قبیل هلند چه آوردهای برای ما دارد، تصریح کرد: فوتبال غربی است و اطلاعات آنها از ما بیشتر است به همین دلیل باید از این فرصتها استفاده کنیم. نمیتوانیم رابطه خود را با کشورهای جهان قطع کنیم، باید با کشورهایی مثل هلند، ژاپن و ... رابطه خوب داشته باشیم. جالب است بدانید که رئیس فدراسیون هلند به هیچ وجه قرارداد سوری امضا نمیکند. قرار است به زودی سه تیم آموزشی از هلند راهی ایران شوند و در خصوص امنیت هواداران و تیمهای پایه و بانوان صحبتهایی مطرح شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: بازی دوستانه با تیم ملی ساحل عاج قطعی شده و اردوهایی در این زمینه برگزار خواهیم کرد. همچنین در حال رایزنی برای برگزاری دیداری با تیم ملی هلند هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی