۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو رکورد ضعیفی که فرگوسن در روزهای ابتدایی حضورش در منچستریونایتد بر جای گذاشته بود را شکست.

رکورد منفی که مورینیو شکست

تساوی شب گذشته تیم منچستریونایتد برابر وستهم در ورزشگاه اولدترافورد که چهارمین تساوی خانگی متوالی این تیم در لیگ برتر بود، آمار شیاطین سرخ را فاجعهآمیزتر از قبل کرد.

شیاطین سرخ که اکنون با ۲۰ امتیاز از ۱۳ بازی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتهاند و از چلسی صدرنشین ۱۱ امتیاز کمتر دارند، از فصل ۹۰-۱۹۸۹ هرگز چنین شروع ضعیفی در لیگ برتر تجربه نکردهاند. در آن فصل تیم تحت هدایت سرالکس فرگوسن در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس سیزدهم شد و فصل را با پنج امتیاز فاصله با منطقه سقوط به پایان رساند، اگرچه در آن فصل قهرمان جام حذفی شد.

منیونایتد فصل ۹۱-۱۹۹۰ هم در ۱۳ هفته اول تنها ۲۰ امتیاز داشت، اما آن آمار ضعیف نه به خاطر بازیهای بد بلکه به خاطر امتیازات کسر شده از این تیم به دلیل درگیری هوادارانش با هواداران آرسنال در جریان باخت خانگی به توپچیها، بود. منیونایتد در آن فصل در نهایت در لیگ ششم شد و جام در جام باشگاههای اروپا را هم برد.

حتی دیوید مویس، اولین سرمربی منچستریونایتد پس از بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن که کمتر از یک فصل هدایت این تیم را برعهده داشت هم در ۱۳ هفته اول لیگ برتر از منیونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو بیشتر امتیاز گرفت و تیمش در هفته سیزدهم فصل ۲۲ امتیاز داشت. تیم تحت هدایت فنخال در فصل گذشته هم بهتر از منیونایتد فعلی فصل را شروع کرد و از ۱۳ بازی اولش ۲۷ امتیاز گرفته بود.

تساوی خانگی شیاطین سرخ برابر وستهم اتفاق تلخ دیگری را هم برای این تیم رقم زد که از فصل ۹۰-۱۹۸۹ سابقه نداشت: چهار بازی خانگی متوالی بدون برد در لیگ برتر. آن فصل تیم تحت هدایت فرگوسن در فاصله ماههای نوامبر تا فوریه سه بار در خانه مساوی کرد و سه بار هم تن به شکست داد.

گلی که دیافرا ساخو، بازیکن وستهم شب گذشته در نودمین ثانیه بازی به منچستریونایتد زد، دومین گل زودهنگامی بود که شیاطین سرخ در یک بازی خانگیشان در لیگ برتر دریافت میکردند. سریعترین گلی که منیونایتد در بازیهای خانگیاش در لیگ برتر دریافت کرده، گلی بود که ادین ژکو در ماه مارس سال ۲۰۱۴ برای منسیتی در دربی منچستر زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی