نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گراهام پل داور قدیمی و سرشناس انگلیسی معتقد است ژوزه مورینیو بیش از حد به داوران توهین میکند.

شش جلسه محرومیت برای مورینیو بهتر است

گراهام پل اعتراض شدید مورینیو به داور بازی شب گذشته تیمش برابر وستهام در ورزشگاه اولدترافورد را فراتر از حد و شایسته مجازاتی سنگین میداند.

 

مورینیو در بازی شب گذشته که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، پس از کارت زرد گرفتن هافبک فرانسوی تیمش پل پوگبا به دلیل تمارض، یک بطری آب را که در نزدیکیاش بود، شوت کرد و به سبب آن از نیمکت منچستریونایتد اخراج و به سکوها فرستاده شد.

 

گراهام پل اما معتقد است که برای آقای خاص باید جریمه سنگینتری در نظر گرفته شود به خصوص که او پیش این هم به خاطر اظهاراتش درباره داور بازی لیورپول - منچستریونایتد یک جلسه محروم و 50 هزار پوند هم جریمه شده بود.

 

گراهام پل در این خصوص در ستون خود در نشریه دیلیمیل نوشته است: «هواداران یونایتد شاید بگویند که داوران نسبت به سرمربی تیم آنها موضع خصمانهتری دارند، اما واقعیت این است که تا الان هم بیش از اندازه زیادرویهای مورینیو نادیده گرفته یا با آنها مدارا شده است. داوران به اندازه کافی از سوی این پرتغالی بیاحترامی محرز دیدهاند، اما هیچکدام از آنها به اندازه موس مورد بیاحترامی او واقع نشدهاند، کسی که فصل گذشته هم مورینیو را اخراج کرد. بنابراین حالا که داوران دارند کارشان را انجام میدهند، وقت آن است که اتحادیه فوتبال انگلیس هم کارش را انجام دهد. یک محرومیت شش جلسهای از ورود به ورزشگاه شاید راه حل خوبی باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی