نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

76 نفر از سرنشینان هواپیمای حامل تیم چاپِکوئنسه برزیل در سانحه هوایی کشته شدند.

76 کشته در سانحه هوایی برای تیم برزیلی

هواپیمای حامل بازیکنان تیم چاپِکوئنسه که از بولیوی عازم فرودگاه مدلین واقع در شهر ریونگروی کلمبیا بود، دچار سانحه شد و در این کشور سقوط کرد. این هواپیما 72 مسافر داشت که اعضای تیم چاپِکوئنسه، فینالیست جام سودآمریکانای امسال هم جزو آنها بودند. چاپِکونز طبق برنامه قرار بود بامداد پنجشنبه به وقت تهران در فینال جام سودآمریکانا به مصاف اتلتیکو ناسیونال کلمبیا برود.

 

کمیته عملیات اضطراری و فرودگاه رینگرو با انتشار بیانیهای مشترک دلیل اصلی سقوط این هواپیما را مشکل الکتریکی اعلام کردهاند، این در حالی است که گزارشهای اولیه دلیل سقوط هواپیما را کمبود سوخت اعلام کرده بودند.

 

طبق گزارشهای منتشر شده این هواپیما که 72 سرنشین و 9 خدمه داشت، در لحظه سقوط منفجر نشده و هواپیما به دو نیم تقسیم شده و همین امیدها را برای زنده ماندن افراد بیشتری افزایش میدهد.

 

فیلیپه ماچادو، مدافع فصل گذشته صبای قم هم که عضو این تیم برزیلی است، اما سرنوشتی نامشخص دارد.

 

ساعت دقیق سقوط هواپیما 21:45 اعلام شده است و آخرین خبرهای رسمی و تأیید شده نشان میکند 13 نفر در این حادثه زنده ماندهاند، این در حالی است که شهردار منطقه لاکخا اعلام کرده که تعداد کشتهشدگان این حادثه هوایی 76 نفر هستند.

 

مارکوس دانیلو (دروازهبان تیم چاپِکوئنسه)، خیمنا سوارس (از مهمانداران هواپیما)، آلن راشل (مدافع تیم) و جکسون فولمن (دیگر دروازهبان تیم) از کسانی هستند که از این حادثه جان سالم به در بردهاند.

 

آلن راشل، مدافع تیم فوتبال چاپِکوئنسه که از اولین کسانی بود که به بیمارستان منتقل شد، هماکنون وضعیت پایداری دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی