۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز قبل یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با استقلال سر تمرین این تیم حاضر شده و وسایل تصویربرداری را هم آوردند تا زمینه برای تهیه فیلم تبلیغاتی مورد نظرشان مهیا شود. در خلال تصویربرداری مستند فوق، نفراتی چون خسرو حیدری، کاوه رضایی و البته مهدی رحمتی حضور یافتند و برای این مؤسسه تبلیغ کردند.

استقلالی های روی بنرهای خیابان مهم تهران

به گزارش خبرورزشی، همچنین نکته جالب توجه دیگر آنکه هرایر مکویان و لئوناردو پادوانی هم در تبلیغات فوق حاضر شده و اتفاقاً به زبان فارسی تبلیغ کردند تا نشان دهند وقتی پای مسائل مالی درمیان باشد، حرفهای زیادی برای گفتن دارند!

مستند تبلیغاتی فوق فقط مختص بازیکنان نبود و مربیان را هم شامل میشد. از همین رو علیرضا منصوریان نیز به عنوان سرمربی تیم جلوی دوربین قرار گرفت و در این کار تبلیغاتی مشارکت کرد. ظاهراً قرار است از مستند فوق علاوه بر فضای مجازی، در تلویزیون نیز استفاده شود. استقلالیها هم بر اساس قراردادشان موظف به شرکت در برنامههای تبلیغاتی هستند و اگر شرکت نکنند، با جرایم نقدی مواجه میشوند البته استقلالیها چندی قبل نیز در یک پروژه تبلیغاتی حاضر شدند و الان عکسهای بعضی از آنها روی بنرهایی که در بزرگراهها و خیابانهای بزرگ شهر تهران نصب شده، به چشم میخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی