۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نظرسنجی یک روزنامه اسپانیایی نام کارلوس کی‌روش در زمره مربیانی است که در انتخاب خود برای تیمی که در آن مربیگری می‌کند، ریسک کرده است. در واقع خارجی‌ها کی‌روش را جزو مربیانی می‌دانند که یک مقصد عجیب و غریب را برای ادامه راه مربیگری‌‌اش برگزیده... به نظر شما آیا کارشناسان آن روزنامه اشتباه کرده‌اند؟

کی روش ریسک کرد اما محبوب شد

به گزارش خبرورزشی، منچستر، رئالمادرید و تیم ملی پرتغال تیمهای کوچکی نیستند و هرکدام در نوع خود جزو قدرتهای فوتبال جهان محسوب میشوند اما اینکه به یک باره مردی مانند کیروش سر از فوتبال ایران درمیآورد، برای آنها عجیب است.  اروپاییها اساساً بیننده و تعقیبکننده فوتبال آسیا نیستند. اگرچه کیروش پیش از حضور در ایران تجربه مربیگری در امارات و ژاپن را داشت اما ایران از نظر اروپاییها یک مقصد عجیب است. 

با این همه کیروش در سالهایی که در فوتبال ایران مربیگری کرد، محبوب دل هواداران شد. او در هر جا که مربیگری کرده بود، تا این اندازه محبوب و دوستداشتنی نبود و این نکتهای بود که آن روزنامه ورزشی چاپ اسپانیا از قلم انداخت.  در گزارش این روزنامه به موفقیت کیروش در فوتبال ایران اشاره شده اما بحث محبوبیت کیروش که عامل ابقای او در تیم ملی ایران بوده، در این گزارش عنوان نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی