۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در قرارداد امسال بازیکنان پرسپولیس بندی گنجانده شده که همه شاگردان برانکو ملزم هستند در برنامه‌های تبلیغاتی اسپانسر باشگاه مشارکت داشته باشند. با این وجود برخی بازیکنان به دلایلی با برنامه‌های تبلیغاتی اسپانسر پرسپولیس به مشکل برخورده و حاضر به اجرای خواسته‌های آنان نشده‌اند. در این راستا خواندن گزارش زیر خالی از لطف نیست.

گزارش ویژه | نه بوق می‌زنم، نه لباس دلقک‌ها را می‌پوشم!

قهر و ناراحتی در هتل المپیک

همه چیز از شب بازی با صنعتنفت آبادان آغاز شد. افرادی دوربین به دست از طرف اسپانسر باشگاه سر میز شام سرخپوشان حاضر شدند و از مهدی طارمی خواستند جلوی دوربین آنها بایستد! مهاجم اول پرسپولیس زیر بار این خواسته نرفت و عنوان کرد: «شب بازی باید آرامش داشته باشم و این کارها تمرکز من را از بین میبرد.» مهدی تمرد کرد تا ناراحتی اسپانسر و برخورد دستاندرکاران باشگاه را به دنبال داشته باشد. آن شب مهدی طارمی قهر کرد و میخواست از هتل المپیک برود. او حتی ساک خود را جمع کرد و به محوطه هتل رفت ولی با وساطت دیگران به ویژه محسن مسلمان، هماتاقیاش، به اتاق برگشت و فردای آن شب برابر صنعتنفت آبادان یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

احضار به کمیته انضباطی و گرفتن تذکر!

پس از آن ماجرا عنوان شد باشگاه به طور حتم با مهدی طارمی، برخورد خواهد کرد. از آنجایی که تیم ملی بازی داشت و مهدی طارمی هم در لیست کیروش بود همه چیز به بعد از مسابقه ایران موکول شد. سپس 6 آذر این بازیکن بوشهری به کمیته انضباطی پرسپولیس احضار شد و به همین دلیل هم نتوانست در تمرین تیمش شرکت کند. شنیدیم کمیته انضباطی باشگاه هم به دادن تذکر اکتفا کرده و از جریمه طارمی صرفنظر کرد.

بوق زدن دو بازیکن سرخابی!

در همین اثنا دو بازیکن سرخابی در برنامه اینترنتی ساخت اسپانسر باشگاه شرکت کردند. دو بازیکن قرمز و آبی در این برنامه و به خواست عوامل سازنده بوق زدند و در نقش بوقچی  فرو رفتند!

البته پیش از این نیز اسپانسر باشگاه از یکی، دو بازیکن پرسپولیس در نقش آشپز استفاده کرده بود.

همین اتفاقات سوژه به دست برخی دیگر از بازیکنان باشگاه داد تا بوق زدن و آشپزی همبازی خود را دست بگیرند و...

اسپانسر باشگاه چه توقع عجیبی داشت؟!

شنیدیم به تازگی یک بازیکن فیکس و سرشناس پرسپولیس هم به این برنامه اینترنتی دعوت شده است. نمیدانیم اسپانسر باشگاه چه خواسته یا توقعی داشته که این بازیکن فیکس پرسپولیس به خشم آمده و پاسخ منفی داده است. بازیکن قصه ما که رفیق مهدی طارمی هم محسوب میشود رو به عوامل سازنده برنامه کرده و با دلخوری گفته است: «چه توقعاتی دارید؟ میخواهید برای شما بوق بزنم یا لباس دلقکها تنم کنم تا مشتری برای شما جمع شود؟! نکند دلتان میخواهد مثل آدمهایی که لباس عروسک تنشان میکنند و مقابل رستورانها میایستند، لباس خروس بپوشم و بالا و پایین بپرم؟!»

تماس بازیکن پرسپولیس با مسئولان باشگاه

بلافاصله پس از این جر و بحث کلامی، بازیکن فیکس پرسپولیس با مسئولان باشگاه تماس تلفنی برقرار کرده و گفته است: «مشکلی با حضور در تیزر تبلیغاتی یا عکس برای بیلبورد ندارم اما در شأن من نیست برخی کارها را انجام دهم و مسخره خاص و عام شوم. لطفاً خودتان با اسپانسر باشگاه صحبت و آنها را توجیه کنید!»

گفتوگوی باشگاه با اسپانسر

شنیدهها حکایت از آن دارد که پس از تماس این بازیکن، مسئولان باشگاه مذاکراتی بر سر نحوه برنامهسازی و رعایت شئونات پرسپولیسیها انجام میدهند.

ظاهراً اسپانسر هم توجیه میشود در نحوه برنامهسازی و خواستههای خود از بازیکنان تغییراتی به وجود بیاورد.

چرا استقلالیها ذخیرههای خود را نزد اسپانسر میفرستند؟!

همانطور که میدانید اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشترک و یک اپراتور مخابراتی است.

شنیدیم پرسپولیسیها به تازگی به مسئولان باشگاه خود اعتراض کردهاند چرا استقلال نفرات ذخیره خود را نزد اسپانسر میفرستد اما نفرات اصلی پرسپولیس باید به برنامه اینترنتی بروند؟!

البته دلخوریهایی هم بابت جلوگیری از مصاحبه پرسپولیسیها با دوربینهای تلویزیون وجود دارد که مزید بر علت شده است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی