نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توانست با پیروزی مقابل سیاه‌جامگان در کامی‌های هفته‌های اخیرش را جبران کند.

شکست سیاه جامگاه با خداداد

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیمهای سیاهجامگان مشهد و صنعت نفت آبادان از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم آبادانی به اتمام رسید.

رضا جبیره در دقیقه 2+45 تکگل تیم نفت را به ثمر رساند تا شاگردان دستنشان در پایان نیمه اول، برنده به رختکن بروند. تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجهای نداشت و این بازی در نهایت با همان یک گل به نفع صنعت نفت به پایان رسید.

خداداد عزیزی بازیکن ملی پوش خاطره انگیز سابق فوتبال ایران که به عنوان مدیرفنی هدایت سیاه جامگان را برعهده گرفته است اولین شکست خود در رقابت های لیگ برتر امسال را تجربه کرد.

با این نتیجه، صنعت نفت 16 امتیازی شد و موقتاً به رده هفتم جدول ردهبندی لیگ برتر صعود کرد و سیاهجامگان هم با هفتمین بازی پیاپی بدون برد خود در همان جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند. این اولین شکست سیاهجامگان با هدایت خداداد عزیزی بود.

حسن اکرمی داور این مسابقه به عباس عسگری، میثم حسینی و اصغر جعفری از سیاهجامگان و حسین بغلانی از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.

سیاه جامگان مشهد:

محمد ناصری، محمد خانزاده، محسن آقایی، سید میثم حسینی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، سعید مرادی، حمید علی عسکری و عباس عسکری(79 اصغر جعفری).

سرمربی: خداداد عزیزی

صنعت نفت آبادان:

حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، علی عبدالهزاده، گویی هیان کیم، محمدرضا پورمحمد، برونو اولیویرا، مسلم مجدمی، محمد زبیر نیکنفس، امیر زلیکانی(17 رضا جبیره(85 میلاد شعبانلو)) و رضا نوروزی.

سرمربی: نادر دست نشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی