۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی امروز تیمش مقابل پدیده در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

قلعه نویی: باد برنامه تراکتور را به هم ریخت

به گزارش خبرورزشی، قلعه نویی وضعیت جوی را مهم ترین عامل توقف تیمش عنوان کرده است.

هیچ کس مقصر گل خورده نبود

نمیدانم درباره بازی چه بگویم. نیمه اول را خوب را شروع کردیم و میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما این خواست خدا بود و در صحنه گلی که دریافت کردیم هیچکس مقصر نبود. بازی خوبی در نیمه اول ارائه دادیم. در صحنه گلی که دریافت کردیم از لحاظ روحی و روانی باید به هم میریختیم ولی خدا را شکر تیم ما به بازی برگشت.به هر حال امیدوارم باران و برف بیاید ولی باد نوزد که این مساله روی کیفیت بازی ما و نمایش بازیکنان ما تاثیر می گذارد.

داوران خوش تیپی داریم!

 به گروه داوری خسته نباشید میگویم اما احساس میکنم پنالتی ما گرفته نشد. در صحنه اول خطایی که روی سروش رفیعی اتفاق افتاد صددرصد پنالتی بود ولی در صحنه دوم برخورد توپ با دست مدافع پدیده را مطمئن نیستم. به نظرم وقت اضافه هم باید حداقل 6 دقیقه اعلام میشد. امیدوارم کامرانیفر (رئیس دپارتمان داوری) به این موضوع توجه داشته باشد. زمانی که ما یک بر یک بودیم داور از پنالتی ما گذشت. داوران ما جوانان خوشتیپی هستند و آینده داوری را بیمه میکنند اما امیدوارم شرایط از این هم بهتر شود.

من هم قبول دارم کرار در این دیدار ضعیف بود اما مدافع راست پدیده از جناح چپ ما خوب نفوذ میکرد برای همین مجبور شدیم تغییر تاکتیک دهیم. ضمن اینکه امروز روز خوب دروازهبان پدیده بود. همه دروازهبانهایی که مقابل ما قرار میگیرند بهترین میشوند.

سروش و محمدی مصدوم بودند

بازیکنان پدیده چندین بار روی زمین افتادند و تعجب میکنم داور چرا فقط 4 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. به هر حال به بازیکنان خداقوت میکنم که فوتبال خیلی خوبی بازی کردند هر چند از دست دادن 2 امتیاز ناراحتم. در نیمه اول بازی خیلی باکیفیتی ارائه دادیم. سروش رفیعی و هادی محمدی در این دیدار با شرایط بدی بازی کردند. رفیعی با معرفت تمام زمانی که متوجه مصدومیت محمد نوری شد علیرغم مصدومیتش بازی کرد. هادی محمدی هم چندین بار فیزیوتراپی کرد تا به این بازی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی